הם אמורים לשחק, להתפתח, לגדול ולחלום בלי פחד, כמו כל בני גילם. אבל הילדים בשכונת חליסה בחיפה מכירים מציאות אחרת. יריות ופיצוצים של רימוני הלם ליד הבית, חברים לכיתה שכבר מעשנים סיגריות ונרגילות, ושוטטות ברחובות ללא מעש. עם סכסוך שקורע את השכונה וגובה מחיר בנפש, יש משפחות שעושות הכל כדי לעבור דירה ולהעניק לילדים הזדמנות טובה יותר, ויש כאלה שמנסים לשנות את השיח ולהעניק לילדי השכונה מסלול של תקווה. צפו בפרק הסיום של הסדרה.
1 צפייה בגלריה
חליסה: סרט מלחמה
חליסה: סרט מלחמה
"אני רוצה להיות דוקטור, ולעזור לאנשים"
(צילום: עידו פרוכטר)
הפרק השלישי שמסיים את הסדרה מוקדש לילדי השכונה. סעיד ונאסר, תלמידי כיתה ח' ובני 13 בסך הכול, ראו דברים שרוב בני גילם אינם מכירים. הם גדלו בשכונה שבה רעש היריות לא נחשב חריג, אבל יש להם חלומות גדולים לעתיד. האחד רוצה להיות דוקטור, השני רוצה ללמוד מחשבים בטכניון. בפרק התראיינו גם תושבים מבוגרים, כמו איימן, מאמן קבוצת הכדורגל של ילדי השכונה, שסיפר מנקודת מבטו איך ניתן להרחיק את הילדים מהפשע ולתת להם כיוון לעתיד טוב יותר.
עוד ב-ynet Original: מוסד משפחתי - איך חיים עם סוכן חשאי בבית? רצח רופא השב"ס - העדות הדרמטית אחרי 25 שנה סם המוות - יותר ממכר ממורפיום, יותר קטלני מהרואין הנסיעה האחרונה של עמית איטח - מה קרה בליל התאונה? נוכל. רוצח. מיליונר - פרשת הרצח שהסעירה את ישראל וגרמניה בשנות ה-90 שורת חיפוש: "סקס ישראליות" - תעשיית הפצת תמונות עירום בטלגרם