2 צפייה בגלריה
המלון באיה נאפה קפריסין
המלון באיה נאפה קפריסין
מסיבת הבריכה במלון באיה נאפה
( מתוך הרשתות החברתיות )
התיירת הבריטית בת ה-20, שעל פי החשד נאנסה על ידי קבוצה של צעירים ישראלים באיה נאפה, סיפרה למשטרה בקפריסין כי הם "לקחו אותה בכוח מהבריכה" אל חדר במלון. מקור המעורה בחקירה אמר ל"דיילי מייל" הבריטי כי גרסתה תיבדק באמצעות תיעוד מצלמות האבטחה של המלון.
באתר החדשות הקפריסאי Philenews צוטטו מקורות במשטרה המקומית ולפיהם הצעירה סיפרה שהגיעה עם חבריה למסיבת הבריכה שהתקיימה במלון אחר מזה שבו היא התארחה. "בשלב מסוים הם ניגשו אליי והתחילו לפלרטט איתי", העידה בחקירה.
חמשת הישראלים, תושבי מג'ד אל-כרום בני 19 ו-20, הכירו את התיירת במסיבת בריכה במלון פדרנייה גארדנס. בהמשך, לפחות שניים מהם עלו איתה לחדר - ושם, לדבריה, תקפו אותה מינית. הצעירה הבריטית, יש לציין, התלוננה מיד בפני איש הביטחון במלון. המשטרה הגיעה למקום, והצעירה מסרה עדות מפורטת.
2 צפייה בגלריה
המלון באיה נאפה קפריסין
המלון באיה נאפה קפריסין
המסיבה באיה נאפה
( מתוך הרשתות החברתיות )
הצעירים הישראלים עדיין מוחזקים במעצר, וטוענים בחקירתם כי יחסי המין היו בהסכמה. ככל הנראה, התלונה הוגשה רק נגד שניים מהם - אך כולם נעצרו כהפקת לקחים מפעמים קודמות, כדי שלא יספיקו לברוח.
החמישה נעצרו שלשום על ידי המשטרה הקפריסאית, בזמן שראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר במדינה - וארבע שנים לאחר פרשה שהחלה באופן דומה.
לפי הדיווח בקפריסין, הצעירה הבריטית, שנמצאת בחופשה באי, מסרה עדות ארוכה במשטרת פמגוסטה שלשום אחר הצהריים - והישראלים נעצרו בעקבות זאת. מעצרם הוארך אתמול בשמונה ימים. מלבדם נעצר ישראלי נוסף בחשד לתקיפה, ושוחרר בינתיים.
עורך הדין ניר יסלוביץ, שהגיע אמש לקפריסין לייצג חלק מהחשודים, מסר: "הגעתי לקפריסין לאחר שהוסדר מולי נושא הייצוג. התיק נמצא בשלב ראשוני בלבד של חקירה ואני מציע בשלב זה לשמור על איפוק בטרם חריצת הגורלות של מרשיי. בכוונתי לעשות כל שניתן בידי לשם שחרור מרשיי ממעצר".