הצעד הדרסטי הבא נגד המחאה? שרת התחבורה טוענת ל"דיל" עם המפכ"ל נגד המפגינים ברכבת הקלה. שרת התחבורה מירי רגב נאמה אמש (ראשון) בכנס בחירות שנערך בקריית עקרון לקראת הבחירות המקומיות. במהלך נאומה התייחסה לאירועים שקורים בשבועות האחרונים צפונה משם, בגוש דן: המחאה על אי-הפעלת הרכבת הקלה בשבת.
במהלך הנאום חשפה השרה רגב כי היא שוחחה בימים האחרונים עם מפכ"ל המשטרה, רב-ניצב יעקב שבתאי, בנוגע לטיפול במוחים שאוזקים את עצמם בקרונות הקו האדום. "כל יום שישי הם אוזקים את עצמם לרכבת, סגרתי עם המפכ"ל, שאם בשישי הקרוב זה קורה, סוגרים את הרכבת, נוסעים עם כל מי שאזק את עצמו עד לדפו בפתח תקווה ושם שיחפשו את החברים שלהם. זה נגמר, יש חוק".
1 צפייה בגלריה
מחאה ברכבת הקלה
מחאה ברכבת הקלה
"אוזקים את עצמם? שיחפשו את החברים בפ"ת"
(צילום: מארק ישראל סלם, AP Photo/Ohad Zwigenberg, JACK GUEZ / AFP)
היא המשיכה: "לא אני מעל לחוק ולא אתם מעל לחוק, לא השמאל מעל לחוק, לא היועצת המשפטית וגם לא נשיאת בית המשפט העליון".
ב"כוח קפלן" הגיבו על דבריה של רגב: "נראה שהשרה רגב יוצאת מאיזון, רק בשבוע האחרון קראה לאנשי שב"כ 'מושתנים', ציוותה על הנהג שלה לדרוס מאבטחי שב"כ וכעת היא חושבת שהיא המפכ"ל. אנו מאחלים לשרה רגב בריאות נפשית מלאה ובמהרה - נמשיך להפגין למען פתיחת הרק"ל בשבת".
רגב עצמה התייחסה אמש בשיחה עם ynet לאמירה התמוהה שלה ואמרה: "פקעה הסבלנות אל מול אותם פורעי חוק אשר לוקחים את החוק לידיים ומדי שישי משבשים את הרכבת הקלה בגוש דן לעשרות אלפי המשתמשים. אותם אנשים שאוזקים את עצמם ברכבות במטרה לעכבן, יוסעו אחר כבוד לדפו בפתח תקווה, שם יבלו את זמנם בנעימים מבלי להפריע לתנועת הקו האדום הסדירה".
פורסם לראשונה: 23:25, 10.09.23