"אני חושש לחיי, אני יושב בבית ההורים ולא יוצא לשום מקום": כך סיפר היום (ראשון) מ', צעיר בן 23 מאזור עפולה שנחטף, נסחט ואוים, לאחר שהסכים להיפגש עם האקסית שלו באזור עין חרוד. מהמשטרה נמסר כי הוגשה תלונה וכל כיווני החקירה נבדקים. במקביל, נעצרה בת זוגו לשעבר של מ' בעת שחזרה מחו"ל ולאחר שהייתה דרושה לחקירה במשטרה.
מ' הוסיף כי "אני מפחד שהתמונה שלי תהיה באתרים כמו של הנער בן ה-13 והאימאם מסוף השבוע. הם הגיעו בסוף השבוע וירו חמישה קליעים לעבר הרכב שלי. כל המשפחה לא מסוגלת לישון. אני מפחד לצאת למשטרה ולהגיש תלונה".
1 צפייה בגלריה
המסמך שעליו חתם קורבן החטיפה
המסמך שעליו חתם קורבן החטיפה
המסמך שעליו חתם מ'
לפני שבועיים נחשף ב-ynet סיפורו של מ', צעיר נורמטיבי ובן למשפחה נורמטיבית מהצפון שהכיר צעירה בת 20 שהיה בזוגיות איתה במשך כשנה. זמן קצר לאחר שנפרדו, היא הזמינה אותו כאמור למפגש באזור עין חרוד, ובמהלך נסיעה משותפת ברכב הגיח רכב נוסף ומ' נחטף באיומים על ידי כמה חשודים. הוא הובל לדירה בחיפה ושם באיומי אקדח נסחט לחתום על "חוב" של 170,000 שקל לבת זוגו לשעבר. כשנחלץ מהחטיפה הוא הגיע למשטרה והגיש תלונה. בפעולה מהירה של המשטרה נעצרו מספר מעורבים, וביניהם אמה של החברה לשעבר, והוגש כתב אישום נגד אחד מהמעורבים. שאר החשודים נמצאים בבריחה והמשטרה מחפשת אחריהם.
בליל יום חמישי התעוררו בני משפחתו של מ' לשמע ירי לעבר רכבם, שעמד בחניית הבית. כשיצאו הבחינו בחמש כניסות של קליעים לתוך הרכב. הם מיהרו להגיש תלונה במשטרה.

"לפני שבועיים הגישו את כתב האישום והמצב נהיה רק יותר גרוע. נכנסו עם סקודה בלי מספרים לשכונה שלי וירו לי על הרכב. כולנו ישנו והתעוררנו מהרעש של היריות, יצאנו החוצה והתחלנו לרדוף אחרי הרכב שהיו בו היורים, אבל לא הצלחנו לתפוס אותם", שיתף מ'.
לדבריו, "זה התחיל עוד קודם במסרים ששלחו לי אנשים כדי שאבטל את התלונה שלי ואחרי שלא ביטלתי הם שלחו אנשים לירות עלינו. זו הפחדה. מאז שחטפו אותי אני לא יוצא מהבית, הפסקתי ללכת לעבודה. אני חי בבית בפחד, כל הזמן. החשש הגדול שלי הוא שירצחו אותי. אני מפחד להיות עוד תמונה בעיתון ובאתר כמו כל האזרחים שנרצחים כל יום".
כשנשאל מה הוא יכול לעשות במצב הזה, השיב מ' כי "במצב שלי יש שתי אפשרויות: או לרצוח או להירצח, אבל אני אזרח שומר חוק ולכן אני לא עושה כאלה דברים".