ריאל מדריד תצטרך להתחמש. אין לה בעיה בעמדת השוערים (למרות הפציעה של קורטואה שיחזור בסוף העונה), הקשרים או החלוצים. הבעיה המרכזית היא פציעתם של אלאבה (שגמר את העונה) ושל אדר מיליטאו. באחרונה הוזכרו שמותיהם של שני מועמדים לחיזוק ההגנה.
הראשון מבין השניים הוא תיאו הרננדז. המגן השמאלי בן ה-26 הוא בפירוש אחד הטובים בעולם בתפקידו. לא לחינם הוא נבחר ארבע פעמים רצופות לנבחרת השנה בסרייה A במדי מילאן. יתרונותיו הם הזריזות וכן השערים, שהוא כובש ומגיעים כבונוס. מי שרוצה לראות שער מונומנטלי שכבש שיראה אותו במדי נבחרתו צרפת נגד מרוקו בחצי גמר המונדיאל שנערך בקטאר.
1 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד
קרלו אנצ'לוטי
(צילום: גטי אימג'ס)
מנגד הרננדז ידוע כשחקן שנפצע הרבה (פחות מאחיו לוקה, המשחק ב-פ.ס.ז') וספק אם ישחק הרבה לאחר חזרת הפצועים. הקדנציה הקודמת בבלאנקוס לא זכורה לו לטובה, בדיוק ההיפך. הוא היה ניצב בזכייה בליגת האלופות והתקשה להתחבר למרקם הקבוצתי של זידאן.
השני הוא אלפונסו דייויס. הקנדי ממוצא ליברי בן ה-23 משחק כמגן בבאיירן מינכן וכקשר התקפי (ולעיתים חלוץ) בנבחרת. דייויס מייצג את הכדורגלן הקנדי החדש, שכבר מזמן חצה את היבשת ומעוניין להתקדם. חלק מעמיתיו לנבחרת אף משחקים בקבוצות מהליגה הצרפתית, הגרמנית והפורטוגלית. כלומר, מדובר בכדורגלן שמשחק ברמות הכי גבוהות, קשוח ואמביציוזי. החיסרון היא שהתלהבותו עולה לו לעתים בכרטיסים. היה מי שכינה אותו לטוב ולרע, "סרחיו ראמוס הקנדי".
לאור העובדה שריאל סובלת ממכת פציעות שהמאמן אנצ'לוטי הודה כי אינו זוכר בכל שנותיו, הן כשחקן והן כמאמן, היא תצטרך אחד מהשניים או מישהו בעל מוניטין זהה לשלהם. בעוד שבוע ייפתח חלון ההעברות של חורף 24' וייסגר בסוף החודש הבא. ריאל צריכה לשקול מי מתאים לה, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.