אחרי שני הפסדים רצופים בליגת האלופות והתבוסה 104:80 למכבי תל אביב בשבת האחרונה, הפועל ירושלים בלחץ לקראת המשחק מחר (רביעי, 19:30) מול סטאל אוסטרוב בפולין.
מיד לאחר התבוסה למכבי תל אביב ניסו בקבוצה למחוק את כל הפרצופים המאוכזבים, בעיקר כדי להעביר לשחקנים שהמטרה הכי חשובה של השבוע היא לחזור עם הניצחון מפולין על מנת לא להסתבך יותר בתמונת העלייה לשלב הבא בליגת האלופות.
2 צפייה בגלריה
אורל עמיאל
אורל עמיאל
אורן עמיאל
(צילום: אורן אהרוני)
הירושלמים סופרים שני הפסדים באירופה לקרשיאקה ומנרסה, כך שהפסד נוסף יחסל סופית את סיכוייהם להעפיל אוטומטית לשלב הבא (רק קבוצה אחת עולה). הקבוצה עדיין תוכל להיאבק על מקומות 2-3 בסדרה של הטוב משלושה משחקים מול קבוצה מהבית המקביל.
״אנחנו מנסים להוריד את רמת הלחץ ורעשי הרקע ולהתמקד בתוכנית המשחק שלנו", אמר אורן עמיאל. "זה הדבר הכי חשוב מבחינתנו, להיות מפוקסים ולהבין שזה כדורסל אחר לגמרי. דיברנו על הדברים, גם על איך לנסות להיות יותר רגועים. אנחנו צריכים לשחק עם ביטחון גבוה. קל לדבר וקשה לעשות, אבל אנחנו על זה. אני מתעסק בעשייה ולא במחשבות אחרות. אנחנו מנסים לעשות עם םהסגל את הדבר הכי טוב שאפשר".
2 צפייה בגלריה
תון מייקר
תון מייקר
מאכזב. ת'ון מייקר
(צילום: אורן אהרוני)
בהפועל ירושלים מנסים לבצע שינוי בסגל על חשבונו של ת'ון מייקר המאכזב, שעד עכשיו העמיד ממוצעים של 5.5 נקודות ו-6 ריבאונדים בליגת האלופות ו-5 נקודות עם 5 ריבאונדים בזירה המקומית. בצוות המקצועי מחפשים אחר מחליף, אך נכון לעכשיו מתקשים למצוא שחקן שמתאים לדרישות המקצועיות והכלכליות.
עמיאל המשיך: "אנחנו רוצים לנצח, זאת המטרה חד משמעית. זה משהו שאנחנו שואפים אליו, אין מה לדבר על הציפיות, הכול ברור ואין מה להתחבא מזה. רמת הביצוע בהתקפה צריכה להיות יותר טובה ואני חושב שאנחנו צריכים לשחק הגנה טובה יותר, כי בסוף זה הלחם והחמאה. נגד מכבי לא שיחקנו הגנה טובה, וזה מה שיעשה לנו בסוף את ההבדל".