2 צפייה בגלריה
ג'ייסון טייטום מול בובי פורטיס
ג'ייסון טייטום מול בובי פורטיס
ג'ייסון טייטום מול בובי פורטיס
(רויטרס)
כשהעונה הסדירה ב-NBA מתקרבת לסיומה, בוסטון הבהירה הלילה (בין חמישי לשישי) כי היא עדיין אחת הקבוצות העוצמתיות בליגה וחובה לקחת אותה בחשבון עד הרגע האחרון. הסלטיקס מחצו 99:140 את מוליכת המזרח, מילווקי, כשלמעשה היה זה הניצחון הגדול בתולדות הפרנצ’ייז נגד הבאקס.
רבע שני דורסני של 21:41 קבע יתרון 18 בהפסקה ומשם הוא רק הלך וצמח. כעת, בוסטון מחזיקה ביתרון 1:2 במאזן העונתי בין הקבוצות ובמקרה של שוויון ביניהן (כרגע יתרון של שני משחקים למילווקי) תסיים בפסגת המזרח. במהלך המשחק נפצע כריס מידלטון ונזקק לתפרים בשפתו העליונה.
ג’ייסון טייטום התפוצץ עם 40 נקודות, ג’יילן בראון סייע לו עם 30 ואל הורפורד ומלקולם בראון תרמו 14 כ”א. מנגד, מילווקי שקלעה באחוזים גבוהים מול אינדיאנה עמדה הלילה על כ-38% מהשדה וקיבלה 24 נק’ מיאניס אנטטוקומפו. מידלטון הוסיף 13 ובובי פורטיס רשם 12 ו-10 ריבאונדים.
במשחק נוסף שהתקיים הלילה, ניו אורלינס פליקנס הביסה 88:107 את דנבר נאגטס, מוליכת המערב. ניקולה יוקיץ’ לא שיחק הפעם וראה את חבריו מפגרים לאורך כל המשחק, כשברנדון אינגרם המשיך בכושרו הנפלא ורשם טריפל דאבל של 31 נק’, 11 ריב’ ו-10 אסיסטים. סי ג’יי מקולום תרם 23, כשמנגד ג’מאל מארי הוליך עם 21 וברוס בראון סיפק 19 מהספסל.
2 צפייה בגלריה
ברנדון אינגרם
ברנדון אינגרם
ברנדון אינגרם
(רויטרס)