העונה הסדירה בליגת ווינר נחתמה הערב (חמישי) וכבר ביום שני ייצאו לדרך סדרות חצי גמר הפלייאוף (בשיטה של הטוב מ-3 משחקים). האלופה מכבי ראשל"צ תתמודד מול הפועל ראשל"צ, ובמחזיקת גביע המדינה א.ס רמה"ש, שסיימה בראש הטבלה תפגוש את מ.כ חולון.
סגנית האלופה ומחזיקת גביע המדינה היוצאת, הפועל אשדוד, ששיחקה בכל השנים האחרונות בפליאוף, ואף זכתה בשתי אליפויות מאז 2019, סיימה את העונה, כמו גם מכבי ת"א, שפתחה עונה כעולה חדשה, וסיימה אותה אותה במקום השישי בבית העליון.

1 צפייה בגלריה
שחקן מ.כ חולון נאור כהן
שחקן מ.כ חולון נאור כהן
מ.כ חולון עם ניצחון נוסף על רמה"ש. נאור כהן
(צילום: אגם לוי)
כאמור, משחקי הערב היו למעשה החזרה הגנרלית עבור ארבע המעפילות, שייפגשו ביום שני, ושוב באולמות בבית מכבי וב'אורנים' ברמה"ש. רמה"ש, שהבטיחה בשלב מוקדם יותר את המקום הראשון בליגה, לצד הזכייה ההיסטורית שלה בגביע המדינה, ספגה הפסד שני העונה - 30:28 מול מ.כ יובלים חולון (הקבוצה היחידה שניצחה העונה את רמה"ש - וכאמור סיימה במקום הרביעי).
הדרבי של ראשל"צ נצבע בפעם השלישית העונה בצהוב ובפעם השלישית בניצחון בהפרש של שלושהע שערים, עם 30:33 על הפועל ראשל"צ (האלופה סיימה שנייה והפועל שלישית). הפועל אשדוד ניצחה בחוץ 39:43 את מכבי ת"א, מה שכאמור לא הספיק לה כדי לתפוס את המקום בפלייאוף.