המחזור השמיני בבית העליון של ליגת העל בכדוריד הושלם הערב (שני), עם תיקו 34:34 דרמטי בין מחזיקת גביע המדינה הטרייה א.ס רמה"ש והפועל אשדוד, שפוגע משמעותית בסיכוי של האדומים להיכנס לפלייאוף.
בקבוצה של עידן מימון הגיעו למשחק עם הרכב אחר מזה שזכה בגביע בשישי שעבר, כאשר כוכב הקבוצה ריסטו וויאצ'יץ' זכה למנוחה. הבקיעו לרמה"ש: רם טורקניץ 9, נועם סוסנה 7, איתי שיינפלד ואריאל ביטון 5 כ"א, ריסטו וויאצ'יץ' 3, דניאל צרפתי ובן ליברטי 2 כ"א, עמית מוטולה 1. שוער: שגיא בוניס עם 11 עצירות.
1 צפייה בגלריה
אולג אסטרשפקין מהפועל ראשון לציון מול אור ממן ופיליפ קאלו מחולון. תומר בודנהיימר ופטריק אובינה משקיפים, הערב
אולג אסטרשפקין מהפועל ראשון לציון מול אור ממן ופיליפ קאלו מחולון. תומר בודנהיימר ופטריק אובינה משקיפים, הערב
סטרשפקין מהפועל ראשון לציון מול אור ממן ופיליפ קאלו מחולון, הערב
(צילום: צילום הדר ואן קולא איגוד הכדוריד)
הבקיעו לאשדוד: פיליפ לאובץ ואור פרקש 8 כ"א, עמית סטלמן 6, אורוש טודורוביץ' ואלכסנדר באביץ' 3 כ"א, עמרי קושמרו ואיתי סויסה 2 כ"א, רואי סולומון וניבו לוי 1 כ"א. שוערים: ולדימיר בוז'יץ' סיים עם 16 עצירות. אורן מאירוביץ עם עצירה אחת. פיליפ אירוביץ, שהוא גם לוחם מילואים, לא נכלל בסגל בשל שירותו הצבאי.
במשחק נוסף, ניצחה הפועל ראשון לציון את מ.כ חולון 39:41. כבשו לאדומים: אולג אסטראשפקין שהוביל עם 8, נמניה פריבאק 6, שי נתן 5, אמיר שניידר וליאור גורמן 4 כ״א, איתי סורקיס ותומר בודנהיימר 3 כ״א, עידו פלח, בן גונן ומרקו מאטיץ׳ 2 כ״א ורועי ליבגוט 1. שוערים: ליאור קפלן 6 עצירות, מתוכן שתי זריקות מ-7 מטר. אלכנסדר מרקלאו 5 עצירות
כבשו לחולון: אור לוי הוביל עם 13 שערים, פטריק אובינה 8, אור ממן 7, ריף כהן ולואיק בקסו 3 כ"א, אבירן יוסף 2, פיליפ קאלו, עמית ריינסברג ונדב מלאכי שער כל אחד. שוערים: מושיקו אלימלך עם עצירות. זיו קדן עם 4.
ביום שישי ייערך המחזור התשיעי, ויתכן שבסיומו נדע מי תהיה היריבה של רמת השרון בסדרת חצי הגמר הראשונה, ואולי גם מי תזכה ביתרון הביתיות בסדרה השנייה בין שתי הקבוצות מראשון (כשעוד ייפגשו לדרבי ביום חמישי הבא). בשישי, אשדוד תפגוש את מכבי ראשל"צ. הפועל ראשל"צ את רמת השרון וחולון את מכבי ת"א.
בבית התחתון, המחזור התשיעי והאחרון (העשירי כבר שוחק קודם לכן) יצא אמש לדרך - אס"א ת"א גברה על א.כ נס ציונה 37:40. ברביעי, מכבי קרית מוצקין תפגוש את בני הרצליה, שתסיים את הבית התחתון במקום הראשון, ובשישי משחקי החלק התחתון יסתיימו במפגש בין הפועל קרית אונו לבין הפועל ר"ג, שתיפרד בדרכה אל הליגה הלאומית - ממנה העפילו אמש מכבי פ"ת ומ.כ באר שבע.