ווייד בולדווין סובל מפציעה קלה שמאפשרת לשחק תוך סיכון של החמרת עד למצב של לגמור את העונה. ברור לו ולכולנו שאם היה מדובר בחצי גמר או גמר, הוא היה עולה ונותן הכל עד הסוף. אבל בסיטואציה של סדרה שבה אתה צריך לחשוב לא רק על משחק אחד או שניים אחרונים של הפיינל פור. אלא על המשך הסדרה - וגם משחקי הפיינל פור, אם תעבור אותה - אתה צריך את השחקן החשוב שלך גם להמשך. אם כך, בסיטואציה הזו, מה נכון לעשות?
אכניס למשוואה את ההבנה שלדעתי, צריך לנסות לנצח במשחק 2 כי אף אחד לא מבטיח לנו 2 ניצחונות בבלגרד. אין לקחת זאת כמובן מאליו. הניסיון של שנה שעברה (מול מונאקו) מלמד אותנו על כך. ואז עוד היה לנו את את היכל מנוריהו. ולחזור למשחק 5 באואקה? לא היינו רוצים להגיע לזה.

1 צפייה בגלריה
בולדווין
בולדווין
בולדווין
(צילום: EPA/ANDREJ CUKIC)

הייתי פותח עם קליבלנד שישתק את נאן מהפתיחה. בהכנה למשחק הייתי יושב איתו אישית על וידיאו ומתמקד איתו על מהלכים התקפיים שנאן יודע לעשות טוב, ומסביר לו שלמשחק הזה הוא "בולדווין" - שינצל את האתלטיות שלו ובמאמץ ומיקוד עודפים ייתן תרומה התקפית מכובדת לצד שיתוק נאן.
בלאט וג'ונדי עולים מהספסל כרגיל, כאשר גם איתם ועם בראון אני עושה הכנה מקדימה מיוחדת, לתת יותר כדי לחפות על חסרונו של בולדווין. עם הכנה מתאימה ובציפייה לקבל משחקי שיא מ-4 הגארדים, מי פחות ומי יותר, אפשר לקבל מהם יותר מהסה"כ הכללי.
כן הייתי מעלה את בולדווין ל-3-2 הדקות האחרונות ברבעים 3-2. זה נועד להרוויח מהתפוקה שלו בתור אקסטרה, לבלבל את היריבה והמאמן שלה, לתת לו להגיע רענן מול שחקנים עייפים, ולאפשר לו להרגיש את המשחק. במקרה של עמדה לניצחון ברבע האחרון, הוא יוכל לעלות מחדש רענן יחסית, וגם אחרי שהתחמם.
יאללה מכבי. אפשר לעשות את זה.
WE ARE MACABI.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.