סערה גדולה בטורקיה. בסיום המשחק הערב (שני) במסגרת המחזור ה-15 בליגה המקומית בין אנקרגוצ'ו לבין ריזספור, פרץ נשיא המארחת פארוק קוצ'ה לכר הדשא וחבט באגרופו בשופט חליל אומור מלר, שנפל ארצה. בנוסף, השופט ספג בעיטות בכל חלקי גופו בזמן שהיה שרוע ויצא מהאירוע עם חבורות בגופו ופנס בעינו.
בטורקיה בהלם בעקבות התקרית החמורה. שופט העבר ארמן טורוגלו תקף את נשיא אנקרגוצ'ו: "המעשה הזה הוא פשע נגד האנושות, צריך לאסור את קוצ'ה".
1 צפייה בגלריה
השופט שהותקף על ידי נשיא אנקרגוצ'ו
השופט שהותקף על ידי נשיא אנקרגוצ'ו
השופט שהותקף על ידי נשיא אנקרגוצ'ו
(צילום מסך)
מאמן אנקרגוצ'ו, אמרה בלזוגלו, ששיחק בעברו בליגה האיטלקית וגם באנגליה התנצל על המקרה, בעוד מאמן ריזספור, אילהאן פאלוט, התקשה למצוא מילים: "אין מה להגיד, אני מקווה שזו הפעם האחרונה". בהתאחדות הטורקית מתכוונים לכנס מחר דיון חירום.
שר המשפטים הטורקי, יילמאז טונק, הכריז כי נפתחה חקירה נגד קוצ'ה. בהודעה רשמית מטעם משרדו של טונק נכתב: "כל מי שמעורב בתקיפת השופט לאחר המשחק בין אנקרגוצ'ו לבין ריזספור, כולל אנשי ההנהלה והאוהדים שירדו לכר הדשא, יואשמו בתקיפת איש ציבור. כל מי שהיה מעורב במעשה יזוהה ומשטרת אנקרה כבר החלה בחקירה".
המשחק אגב, הסתיים ב-1:1, כאשר אנקרגוצ'ו הגיעה לדקות הסיום כשהיא ביתרון 0:1 ובעשרה שחקנים. בדקה ה-95 גם לריזספור הורחק שחקן אך שתי דקות לאחר מכן הצליחה להשוות מרגליו של הארגנטינאי אדולפו גאיץ'.