לא שקט בעירוני נס ציונה. רק לפני שלושה חודשים נרשמה תקרית בין די.ג׳יי קופר לשחקן אחר בקבוצה, רז אדם והפעם במהלך ההפסד 78:75 מול עירוני קריית אתא נרשמה תקרית נוספת לכוכב של הקבוצה שעלולה לעלות לו בהתרת החוזה.
במהלך השניות האחרונות של המשחק אחרי איבוד כדור של טיילר ביי, מאמן הקבוצה, אלעד חסין לקח פסק זמן בהול במהלכו צעק המאמן על קופר על ההחלטות האחרונות שהוא לקח והשחקן לא נשאר אדיש ופשוט דחף אותו. יש לציין שקופר נשלח מיידית לחדר ההלבשה ולא חזר לשחק בשניות שנותרו למשחק.
2 צפייה בגלריה
די.ג'יי קופר. דחף את מאמנו
די.ג'יי קופר. דחף את מאמנו
די.ג'יי קופר. דחף את מאמנו
(אורן בן חקון)
"היה ויכוח ביני לבינו, אבל זה יהיה בסדר זה חלק מה-DNA שלנו כקבוצה", אמר אלעד חסין בסיום, "היה תרגיל, הוא ביצע את התרגיל לא כמו שביקשתי, צעקתי עליו, הוא ענה לי. נטפל בזה בבוקר, נטפל בזה בצורה עניינית ומקצועית. זה חלק מהאמוציות, הוא גם שחקן בקבוצה והוא צריך להבין את מקומו. הוא חלק מאוד חשוב מהקבוצה והוא עשה המון למען הקבוצה העונה, לא היה הרבה זמן משהו בקבוצה אז אולי זה יעיר את האנשים".
זאת לא הפעם הראשונה שקופר מעורב בתקרית התנהגותית, רק במהלך חודש דצמבר במהלך משחק מול הפועל ירושלים מי שדווקא נצפה יוצא מגדרו היה זה רז אדם שסינן מילים לכיוונו של קופר והתחיל לבעוט בחפצים שלידו. לאחר דקות של שקט היה נראה שהאירוע נגמר אבל בסיום המשחק אדם צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "הכעס שלי לא היה קשור לחילוף, הסיבה האמיתית לכעס הייתה התנהגות בלתי מתקבלת על הדעת של אחד השחקנים, שלצערי מתרחשת באופן יומיומי".
2 צפייה בגלריה
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון מול שחקן עירוני נס ציונה די. ג'יי. קופר
שחקן מכבי ת"א לורנזו בראון מול שחקן עירוני נס ציונה די. ג'יי. קופר
נחשב לטיפוס בעייתי. קופר (מימין)
(צילום: עוז מועלם)
גורמים בקבוצה מציינים שקופר נחשב לטיפוס מאוד בעייתי עם פיוז קצר ועם דרישות מאוד גבוהות מקצועית מהשחקנים שמסביבו, וברגע שהוא לא מקבל את מה שהוא רוצה מבחינה מקצועית ולא רואה עין בעין עם שאר חברי הקבוצה הוא פשוט לא מסנן מילים ללא פילטרים, כשגם לפעמים מעורב בכך תקריות פיזיות. במקרה הפעם בקבוצה מאוד חלוקים לגבי דרך הפעולה שלהם, במקרה הקודם זה נגמר בקנס כספי, אך הפעם יש כאלה שלא אהבו בכלל את המקרה ודורשים אפילו להתיר את חוזהו.