נבחרת ארגנטינה היא ללא ספק אחת הנבחרות הטובות ביותר בדרום אמריקה ובעולם. אחרי שנים של לוזריות, היא זכתה ב-2021 בקופה אמריקה ויותר חשוב, כבשה את פסגת העולם ב-2022 במונדיאל שנערך בקטאר. המאמן ליונל סקאלוני כמעט והתפטר בשל חילוקי דעות עם ראשי ההתאחדות, אך לבסוף חזר בו.
לקראת קופה אמריקה שייערך בקיץ בארה"ב, הדבר האחרון שהתכולים לבנים צריכים זה חוסר יציבות על הקווים. ארגנטינה מגיעה לשם במטרה להגן על התואר היבשתי - כשהיא חמושה ברוב שחקניה המובילים. ביניהם צפויים להיות הוותיקים מסי ודי מריה, מגובים בלוטארו מרטינז וחוליאן אלברס, שכבר הוכיחו בעבר שיש על מי לסמוך.
1 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר יונייטד אלחנדרו גרנאצ'ו עם ברונו פרננדש
שחקן מנצ'סטר יונייטד אלחנדרו גרנאצ'ו עם ברונו פרננדש
אלחנדרו גרנאצ'ו עם ברונו פרננדש
(REUTERS/Murad Sezer)
אבל צריך להכין את הדור הצעיר. מי שנראה שיגויס למשימה הוא אלחנדרו גרנאצ'ו. שחקן ההתקפה הצעיר בן ה-19 עוד לא ממש כוכב. היהלום שנולד בספרד ומייצג את מולדת אמו עוד מתבשל בנבחרת הלאומית (שלוש הופעות ועד כה ללא שערים), אבל במנצ'סטר יונייטד הוא כבר אחד השחקנים החשובים במערך. חמישה שערים מתחילת העונה ומקום של כבוד בשלישייה הקדמית עם ברונו פרננדש ורסמוס הוילנד. בהתחשב במצבה המורכב של הקבוצה (שסגרה בשנה שעברה עשור ללא אליפות), הוא בהחלט מהווה מוקד עניין וייתכן מאוד שאף יעזוב את הקבוצה בעתיד הנראה לעין על אף שהוא רואה ברונאלדו הפורטוגלי (שפרח שם בצעירותו) כמודל לחיקוי. אולי אפילו מומלץ שיעשה כך, ככל שיזכה בתארים ויקבל מקום יותר מרכזי, כך ההשתלבות בנבחרת תהיה מהירה יותר. ימים יגידו.
במציאות שנוצרה, ארגנטינה היא הפייבוריטית מספר אחת לזכייה. ברזיל ואורוגוואי בשקיעה וכדאי שגרנאצ'ו ובני דורו יקבלו את דריסת הרגל שלהם - בעיקר על מנת לצבור נסיון לעתיד ולהפוך לגורם משמעותי בנבחרת. סקאלוני יודע שהתהליך הכרחי כדי ליצור המשכיות.
אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.