איתי לוי, מי שנחשב כיום לאחד הזמרים המובילים בישראל, הפך בימים האחרונים לאיש החזק במכבי שעריים המשחקת בליגה א'. עבור לוי מדובר בסגירת מעגל מאחר שאביו גבריאל, שנפטר ממחלה קשה בילדותו, היה אוהד שרוף של הקבוצה המייצגת שכונה בעיר רחובות.
ההצטרפות של לוי לקבוצה, שאחיו סער אוהד ועבד בה כאיש משק ואחיינו אריאל משחק בה, הגיעה לאחר שבשנים האחרונות היו ניסיונות רבים מצד אוהדי הקבוצה וראשיה לשכנע אותו להיכנס לתפקיד, אולם רק בימים האחרונים החליט על כך לוי.
2 צפייה בגלריה
איתי לוי
איתי לוי
"מגיע כדי לעזור לקבוצה". איתי לוי
(צילום: רז גרוס)
2 צפייה בגלריה
מחכה לאיתי לוי לדרבי החם של רחובות. אייל גולן על רקע אוהדי הפועל מרמורק
מחכה לאיתי לוי לדרבי החם של רחובות. אייל גולן על רקע אוהדי הפועל מרמורק
מחכה לאיתי לוי לדרבי החם של רחובות. אייל גולן על רקע אוהדי הפועל מרמורק
(צילום: ראובן שוורץ)
"זו סגירת מעגל מבחינתי", אישר לוי שגדל בשכונת שעריים ברחובות ל"ידיעות אחרונות" ו-ynet. "המשפחה שלי אוהדת שעריים, אני מגיע כדי לעזור לקבוצה לקבל החלטות שיקפיצו אותה ולעזור לקהילה שגדלתי איתה".
מי שכבר עשה מסלול דומה בקבוצת כדורגל רחובותית, הפועל מרמורק, הוא אייל גולן, שגדל בשכונת מרמורק וגם שיחק בקבוצה.
בשבוע שעבר, אגב, התקיים ברחובות הדרבי בין מרמורק לשעריים, שנחשב לאחד המסקרנים בכדורגל הישראלי למרות ששתי הקבוצות מדורגות אחרונות בליגה א'. לדרבי הגיעו אוהדים רבים ומרמורק גברה 0:4 על היריבה הנצחית. במשחק נכחו לוי וגולן, שהיחסים ביניהם שבו להיות חבריים.
ראש עיריית רחובות רחמים מלול שוחח עם לוי וגולן ומעוניין באיחוד של שתי הקבוצות היריבות, שעריים ומרמורק, אחרי שנבנה לאחרונה אצטדיון יוקרתי בעיר. גם גולן שוחח עם לוי על האפשרות הזו במה שעשוי להפוך את הקבוצה המאוחדת העתידית למוזיקלית במיוחד, אולם לוי הבהיר לו: "אני נכנס עכשיו לעניינים, תן לי לראות מה קורה ואז נקבל החלטות, לי חשוב שהנשמה של שעריים תהיה פה, גדלתי לתוך זה וזה הדבר הכי חשוב בשבילי".
לוי מתכוון לקבל החלטות עם המנכ"ל מני סוויסה כדי לשפר את פתיחת העונה הלא־טובה של שעריים, ובעיקר להשקיע במחלקת הנוער שמחזיקה בתנאים מצוינים כדי להשביח שחקנים לעתיד ולשמש פלטפורמה לטובת ילדי השכונה.