יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ, נפגש הערב (שישי) בביתו שבפ"ת עם המועמד המוביל מבחינתו לאימון הנבחרת, ברק בכר, בניסיון להחתימו כמאמן הלאומי הבא.
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, זוארץ כבר שוחח עם בכר במהלך השבוע האחרון והבהיר לו כי הוא המועמד הבכיר לאימון וגם הגיש לו הצעה רשמית מטעם ההתאחדות. הערב כאמור, זימן זוארץ את בכר לפגישה ראשונה ביניהם.
2 צפייה בגלריה
הכוכב האדום מנצ'סטר סיטי ברק בכר
הכוכב האדום מנצ'סטר סיטי ברק בכר
נפגש עם זוארץ. ברק בכר
(צילום: PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
2 צפייה בגלריה
יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ
יו"ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ
שינו זוארץ
(צילום: עוז מועלם)
בכר עדיין מתלבט, ודורש בין היתר חוזה מובטח לארבע שנים ללא אפשרות יציאה של ההתאחדות. בנוסף, הוא רוצה שכר כפול מזה של אלון חזן, כ-80 אלף שקל נטו לחודש, ולבחור את הצוות שלו, שיכלול את גיא צרפתי. בהתאחדות מציעים למאמנה של מכבי נתניה שכר שעתי כפי כנהוג בסטטוס של עוזרי מאמנים בנבחרת, אך הוא לא מעוניין וזה עוד מכשול בדרך לסיכום.
ההתלבטות של בכר, כפי ששיתף את זוארץ בפגישה ביניהם, היא בנוגע להמתנה לקבוצה. היעדים המועדפים מבחינתו הם מכבי ת"א או קבוצה בחו"ל כפי שהבטיחו לו נציגיו שמייעצים לו לא ללכת על משרת המאמן הלאומי בגיל 44 ועוד לקראת קמפיין אבוד מראש.
זוארץ רוצה להציג את בכר או מאמן אחר שיהיה ברירת מחדל בפני הוועדה המקצועית כבר בעוד שבועיים, מה שמייצר על בכר לחץ גדול מאחר שיו"ר ההתאחדות דורש תשובה עד תחילת השבוע.
"אתה המועמד היחיד שאני רוצה, בטוח שתצליח לשקם את הנבחרת", אמר לבכר זוארץ בשיחה בארבע עיניים. "כולם מודעים להגרלה הקשה בקמפיין הקרוב, אבל אתה מגיע לטווח ארוך ויש לזה פוטנציאל מצוין. בטוח שתיקח את הנבחרת קדימה".
אחרי שיחה טובה בין השניים, הם קבעו לדבר בתחילת השבוע ולקבל תשובה סופית מבכר. במידה שבכר לא ייקח את התפקיד, בהתאחדות יעברו לאופציה המשנית - רן בן שמעון.