נובאק ג'וקוביץ' העפיל לחצי גמר אליפות ארצות הברית הפתוחה. המדורג ראשון בעולם ניצח 7:5, 2:6, 2:6, 3:6 את מתאו ברטיני האיטלקי (8 בעולם) בשחזור של גמר ווימבלדון לפני כחודשיים.
הסרבי יתמודד בשלב הבא מול אלכסנדר זברב, בדרך אולי לזכייה רביעית בקריירה בפלשינג מדו, ראשונה מאז 2018 וכמובן גראנד סלאם מספר 21 שיעלה אותו למקום הראשון בכל הזמנים מעל רוג'ר פדרר ורפאל נדאל. הגרמני ניצח את ג'וקוביץ' רק לאחרונה בחצי גמר הטורניר האולימפי בטוקיו והמשיך עד למדליית הזהב.
3 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' נושם לרווחה
(צילום: AFP)
ג לא פתח טוב את המשחק, נשבר במשחקון ה-11 והפסיד במערכה הראשונה, אבל כמו שקרה כבר הרבה פעמים בעבר, ג'וקוביץ' הרים הילוך דווקא ברגעים מאתגרים מנטלית. הוא הפגין דומיננטיות בשלוש המערכות הבאות ולא ממש השאיר סיכוי לברטיני שהתקשה להחזיק מעמד.
בגזרת הנשים, אליפות ארצות הברית הפתוחה ממשיכה לסדר לנו הפתעות. הלילה הדיחה מריה סקארי את הרביעית בעולם קרולינה פלישקובה ועלתה לחצי הגמר.
3 צפייה בגלריה
מריה סקארי לבבית
מריה סקארי לבבית
מריה סקארי לבבית
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
פלישקובה מאוכזבת
פלישקובה מאוכזבת
פלישקובה מאוכזבת
(צילום: גטי אימג'ס)
הטניסאית היוונייה שמדורגת במקום ה-18 בעולם הרשימה עם 4:6, 4:6 וסידרה לעצמה מפגש מסקרן במיוחד מול אמה רדוקאנו בת ה-18, שאמנם תגיע מהמקום ה-150 בעולם, אך מסומנת כדבר הבא בסבב הטניס העולמי.
סקארי הציגה משחק טוב ויציב. היא שברה את פלישקובה במשחקון השלישי של המערכה הראשונה ובמשחקון השביעי של השנייה, שמרה על ההגשות שלה לכל אורך ההתמודדות ורשמה ניצחון משכנע. היוונייה השוותה את הישג השיא בקריירה שלה, חצי גמר גראנד סלאם, אותו קבעה השנה ברולאן גארוס.
פורסם לראשונה: 06:32, 09.09.21