וושינגטון וויזארדס רשמה הלילה (בין ראשון לשני) הפסד שלישי ברציפות ו-61 העונה בסך הכל - 119:107 באולמה הביתי למיאמי. הוויזארדס נותרו עם המאזן השני הכי גרוע בליגה (61:14), אחרי דטרויט שבמאזנה ניצחון אחד פחות. ההיט לעומת זאת, עלו ל-33:41 ושיפרו עמדות בכל הנוגע למאבקי המיקום לקראת הפלייאוף.
דני אבדיה קלע 15 נקודות עבור וושינגטון, ובכך האריך את רצף המשחקים בהם הוא קולע בספרות כפולות ל-13. למעשה, הפורוורד הישראלי לא ירד במהלך הרצף הזה מ-14 נקודות. אבדיה פתח בחמישייה, שיחק 38 דקות והוסיף 9 ריבאונדים, 6 אסיסטים, אסיסט חסימה וגם 3 איבודים. לצערו, כל זה לא סייע לקבוצתו להימנע מעוד הפסד.
2 צפייה בגלריה
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן מיאמי היט חיימה חאקז
שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה מול שחקן מיאמי היט חיימה חאקז
הרצף החיובי שלו נמשך, אך קבוצתו עם עוד הפסד. אבדיה
(AP Photo/Nick Wass)
2 צפייה בגלריה
שחקן מיאמי היט באם אדבאיו מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
שחקן מיאמי היט באם אדבאיו מול שחקן וושינגטון וויזארדס דני אבדיה
אבדיה מול באם אדבאיו, אחד המצטיינים של ההיט
(AP Photo/Nick Wass)
המאחרת פתחה טוב את המשחק, ואף עלתה ליתרון 33:41 במהלך הרבע השני לאחר שתי נקודות של אבדיה. עם זאת, מיאמי הספיקה למחוק את הפער, הפכה את התוצאה וירדה להפסקת המחצית ביתרון 59:66. ברבע השלישי ההיט המשיכו במומנטום וברחו ליתרון דו-ספרתי, וכאן וושינגטון נשברה בדרך להפסד נוסף.
טרי רוזיר הוליך את קלעי המנצחת עם 27 נקודות, כאשר לצדו הצטיין גם באם אדבאיו, שסיים עם דאבל-דאבל של 22 ו-10 ריבאונדים. הכוכב הגדול של הקבוצה, ג'ימי באטלר סיים עם 17 נקודות ו-7 ריבאונדים. בצד השני, ג'ורדן פול הוביל את וושינגטון עם 22 נקודות לצד 8 אסיסטים, בעוד אנתוני גיל וג'ארד באטלר (7אסיסטים) תרמו 18 ו-14 בהתאמה מהספסל, מה שכאמור לא הספיק לוויזארדס.
וושינגטון תמשיך במסע משחקי הבית עם משחק קשה מול מילווקי (27:47) בלילה שבין שלישי לרביעי, ותקווה אולי לעצור מול יאניס אנדטוקומבו, דמיאן לילארד וחבריהם את רצף ההפסדים.