שחקני ליברפול ירדו מאוכזבים אתמול (ראשון) מכר הדשא באולד טראפורד בפעם השנייה תוך פחות מחודש. השחקנים של יורגן קלופ סיימו ב-2:2 עם מנצ'סטר יונייטד ופספסו הזדמנות לחזור למקום הראשון בפרמייר-ליג, זאת לאחר שספגו 4:3 דרמטי באותו אצטדיון ברבע גמר הגביע האנגלי והודחו מהמפעל.
על אף תחושת הפספוס, מאמן המייטי רדס, יורגן קלופ, לא מודאג ומשוכנע שקבוצתו עוד תדבר חזק בכל הקשור למאבק האליפות. "כולם רגועים", אמר המאמן בסיום. "אנחנו במקום השני עם אותו מספר נקודות כמו ארסנל ונמשיך לתת את כל מה שיש לנו כדי לזכות באליפות. אנחנו עדיין במאבק ונהיה שם עד המחזור האחרון בפרמייר-ליג. עוד יהיו טוויסטים בעלילה. כך או כך, מי שתזכה באליפות תהיה ראויה לכך".
1 צפייה בגלריה
מאמן ליברפול יורגן קלופ
מאמן ליברפול יורגן קלופ
"נמשיך לתת את כל מה שיש לנו". יורגן קלופ
(AP Photo/Dave Thompson)
קלופ הוסיף גם עקיצה לעבר מנצ'סטר יונייטד, ששיחקה אתמול בצורה הגנתית למדי וכבשה בבעיטה הראשונה שלה לעבר המסגרת: "אני לא זוכר שאי פעם שלטנו ככה במשחק נגדה. היינו חייבים לנצח את המשחק הזה. הם לא בעטו בכלל לשער וזה ממש חבל שירדנו להפסקה ביתרון 0:1 בלבד. מצטער להגיד את זה, אבל ארסנל, שהיא קבוצה מצוינת, תנצח אותם בקלות אם הם ישחקו ככה נגדה".
קפטן ליברפול, וירג'יל ואן דייק, היה מאוכזב גם הוא מפספוס הניצחון: "זה מרגיש כמו הפסד וגם הפעם זו אשמתנו. היו לנו המון הזדמנויות והיינו חייבים לגמור את המשחק. גם אחרי הטעות ושער השוויון שספגנו היה לנו הרבה זמן לתקן, אבל נכנסנו ללחץ".

רוי קין לועג לטן האח

לא רק קלופ העביר ביקורת על צורת המשחק של מנצ'סטר יונייטד אתמול. גם שחקן העבר של הקבוצה, רוי קין, שמשמש כפרשן ב"סקיי" יצא נגד האופן בו שיחקו השדים האדומים, ובעיקר נגד המאמן אריק טן האח.
"מנצ'סטר יונייטד משחקת כמו קבוצת מרכז טבלה, כאילו מדובר במועדון קטן - אתה לא יודע מה אתה הולך לראות ממנה", אמר קין. "זה נראה כאילו היא לא רוצה להתחרות על תארים יותר. ב-12 המשחקים האחרונים יחס השערים שלה עומד על מינוס אחד. זה לא טוב - אפילו לא קרוב".
קין גם לעג לאמירות של טן האח בסיום, לפיהן הוא זיהה המון פוטנציאל ביכולת שהציגה קבוצתו, שלטענתו נראתה נמרצת. "הוא בטח שתה כמה כוסות יין אחרי המשחק", אמר הפרשן על הדברים של ההולנדי. "אני לא יודע על מה הוא מדבר. הוא הצליח לראות משהו שאני בכלל לא ראיתי - אני דווקא די מעריך אותו על כך".