בקלאסיקו האחרון שלהם יחדיו בכדורגל הצרפתי, לפחות בקדנציה הזו, קיליאן אמבאפה ופ.ס.ז' ניצחו אתמול (ראשון) את מארסיי 0:2 בחוץ. הכוכב יכול להתגאות בכך שהוא מעולם לא הפסיד למארסיי, גם בימיו כשחקן מונאקו (14 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בסך הכל). עם זאת, את המשחק אתמול כנראה שהוא לא ירצה לזכור.
הצרפתי בן ה-25 הוחלף כבר בדקה ה-65, במצב של 0:1 וכשקבוצתו בעשרה שחקנים, וירד עצבני לספסל. המחליף שלו גונסאלו ראמוש היה זה שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-85. לאחר המשחק העלה אמבאפה תמונה לאינסטגרם בה רואים את הגב שלו על רקע הגשם הסוער, עם סרט הקפטן בידו, בדרך לספסל, וללא אף כיתוב נלווה. הקפטן של פ.ס.ז' הראה לכאורה את עצבותו, אולי בגלל החילוף ואולי בגלל שאתמול היה המשחק האחרון שלו מול היריבה ה"אהובה". מה שבטוח הוא שהתמונה יצרה סערה ברשתות החברתיות.
אמבאפה, שכידוע יעזוב בקיץ את פ.ס.ז' לאחר שבע עונות עם תום חוזהו וצפוי לחתום בריאל מדריד, לא נשאר על הספסל כדי לצפות בסיום המשחק עם שאר המחליפים, אלא נכנס מיד לחדר ההלבשה לצד עוסמאן דמבלה, שגם הוא הוחלף. אך ייתכן שזה קשור לעובדה שהם היו ספוגים לחלוטין מהגשם שירד על הוולודרום.
בשבעת המשחקים האחרונים שלו, אמבאפה השלים 90 דקות רק פעם אחת (אז כבש שלושער מול מונפלייה), והמאמן לואיס אנריקה כבר הסביר מספר פעמים בעבר שזה בגלל שהקבוצה צריכה להתרגל לחיים בלעדיו. אתמול הוא נשאל על הנושא פעם נוספת, וענה: "כל שבוע אותן שאלות, זה מתיש. אני המאמן ואני מקבל את ההחלטות, וכך אמשיך לעשות עד יומי האחרון כאן. אני תמיד מחפש את הפתרונות הטובים ביותר לקבוצה שלי ואם אתם לא מבינים את ההחלטות שלי, לא אכפת לי".
פ.ס.ז', שסופרת כבר 22 משחקי ליגה ללא הפסד, הגדילה את יתרונה בפסגה על ברסט בחזרה ל-12 נקודות, הרבה בזכות ג'אנלואיג'י דונארומה שסיפק 10 הצלות ושמר על שער נקי. אלופת צרפת, שעדיין מכוונת העונה לטרבל, תארח ביום רביעי (22:10) את ראן בחצי גמר הגביע.