ליאל עבדה כבש הלילה (בין ראשון לשבת) את שערו הראשון בשארלוט, שניצחה 2:3 את טורונטו. הישראלי פתח בהרכב קבוצתו ושבר בצורת אישית של כשמונה חודשים, כאשר הפעם האחרונה בה כבש הייתה במדי סלטיק, אי שם בחודש אוגוסט.
שארלוט עלתה ליתרון בדקה ה-39 משער של קווין אנדרס קלדרון ורגאס וירדה למחצית ביתרון 0:1, אך ארבע דקות מפתיחת המחצית השנייה פרינס-אוסיי אווסו הגרמני השווה עבור האורחת. בדקה ה-70 הגיע הרגע הגדול של עבדה, שקיבל כדור מג'יילין לינדסי, חדר לרחבה וגלגל לפינה את שערו הראשון ב-MLS בהופעתו השלישית. אווסו השלים צמד והשווה פעם נוספת, אך בדקה ה-85 פטריק אגיימאנג הקמרוני כבש את השלישי וסידר לשארלוט את הניצחון.
3 צפייה בגלריה
שחקן שארלוט ליאל עבדה
שחקן שארלוט ליאל עבדה
שער בכורה בארה"ב. ליאל עבדה
(AP Photo/Nell Redmond)
3 צפייה בגלריה
שחקן שארלוט ליאל עבדה
שחקן שארלוט ליאל עבדה
שבר בצורת של שמונה חודשים
(Jim Dedmon/Reuters)
3 צפייה בגלריה
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
שחקן אינטר מיאמי לאו מסי
גול טיפוסי. מסי
(Kyle Rivas/AFP)
עבדה הוחלף בדקה ה-91 ויכול להיות מרוצה לאחר הופעה מוצלחת. לאחר נקודה בשני המחזורים הקודמים, שארלוט חזרה למסלול הניצחונות ותקווה להמשיך במומנטום בעוד שמונה ימים במשחק בית נוסף, הפעם מול מינסוטה יונייטד.
לאחר המשחק אמר עבדה: "חיכיתי לרגע הזה הרבה זמן. חוויתי תקופה קשה בסקוטלנד, ועכשיו אני מרגיש מאושר. כל מה שרציתי זה ליהנות".

שער ובישול למסי

באמצע השבוע שעבר לאו מסי שב להרכב של אינטר מיאמי לראשונה מאז תחילת חודש מארס, זאת בעקבות הפציעה בשריר הירך האחורי ממנה החלים. הלילה ה"פרעוש" סיפק הופעה טיפוסית, כשכבש שער נהדר בבעיטה מחוץ לרחבה והוסיף בישול ב-2:3 של קבוצתו בחוץ על ספורטינג קנזנס סיטי.
אריק ת'ומי העלה את המארחת ליתרון, אך מסי סידר לדייגו גומס את שער השוויון והבקיע בעצמו את השני. ת'ומי השווה עבור קנזס סיטי, אך לואיס סוארס החזיר את היתרון לאינטר מיאמי בדקה ה-70, עליו היא שמרה עד הסיום וקטעה רצף של חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות.
במשחק הזה נקבע שיא היסטורי, כאשר 73 אלף צופים הגיעו לאצטדיון - הכמות הכי גדולה בתולדות משחקי הבית של ספורטינג קנזס סיטי בכל 28 שניות קיומה. המשחק נערך באצטדיון ארוהאד, המכיל 76 אלף מקומות כשבדרך כלל משחקי הבית של קנזס סיטי מתקיימים ב"צ'ילדרן מרסי פארק", שתכולתו עומדת על 22 אלף מקומות. מעבר לכך, זו הכמות אוהדים הרביעית הכי גדולה ביותר אי פעם במשחק ב-MLS.