בשיתוף SkiDeal
עמק ואל די פאסה בצפון איטליה הוא אחד האזורים הכי יפים בהרי הדולומיטים ומיקום נוח במיוחד לצאת ממנו לטיול כוכב בכל הסביבה. בכל אחת מהעיירות הציוריות באזור - קנאציי, קמפיטלו, פוצה, אלבה די קנאציי, סן פלגרינו ואחרות - תמצאו מלונות מעולים, אטרקציות לכל המשפחה, טיולים רגליים, מרכזי ספא ופעילויות אקסטרים.
3 צפייה בגלריה
הדולומיטים
הדולומיטים
בפארק הכיף. הדולומיטים
(צילום: דניאל ישראל)
כאן לא תצטרכו לסבול נסיעות ארוכות ברכב כשהילדים משתעממים מאחור, ולא תיאלצו להסתרבל במעברים סבוכים בין אזורים בתחבורה הציבורית. למעשה, רוב האטרקציות מחכות לכם ממש במרחק הליכה מהמלון. אז מה עושים בחופשת קיץ בדולומיטים? הנה כמה המלצות:

מה עושים בדולומיטים

פארק החבלים Dolomiti Action מדשאות ענק, אומגות במגוון רמות, ירי בחץ וקשת, נדנדות סווינג, משחקי כדור, מתחם מסעדות ופיקניקים ו-12 מסלולי חבלים לילדים, נוער ומבוגרים. כתובת: Località Ischia, 38031 Campitello di Fassa TN לפרטים נוספים לחצו כאן
אגם Carezza אגם מרהיב עם מים צלולים ונוף יפהפה. סביב האגם יש מסלול הליכה קצר, ידידותי ונוח של כשני ק"מ שיתאים לכל הרכב מטיילים.
ספא QC TERME מרכז ספא יוקרתי בעיירה פוצה די פאסה, עטוף חלונות ותקרות זכוכית החושפים נוף פנורמי עוצר נשימה. במרכז תמצאו שלוש קומות של מתקנים דוגמת מפלי מים, זרמים לשחרור השרירים, מוזיקה טיפולית, מקלחות ארומטיות, סאונות, ביו-סאונות, חמאם, טיפולים ועיסויים, וגם מסעדת גורמה. כתובת: Strada di Bagnes, 21 - 38036 Pozza di Fassa - TN לפרטים נוספים לחצו כאן
FUN PARK פארק שעשועים תחת כיפת השמיים ואל מול נופי הדולומיטים המרהיבים. הפארק נמצא בעיירה קנאציי ומציע טרמפולינות, מתנפחים, מסלול אבובים, סירות גומי בבריכה, מגלשות, פינות ישיבה ומסלול אומגה על גלגלים.
קרחון מרמולדה על קרחון מרמולדה שמגיע לגובה של 3,250 מטרים יש שלג כל השנה. עלו אל הפסגה ותיהנו מתצפית על כל העמק וכן, גם משלג באמצע הקיץ.
רכבת הרים בעיירה Predazzo ניצב מסלול קרוניות באורך קילומטר שמתאים לילדים הגבוהים מ-105 ס"מ ומבטיח ריגוש, נוף מדהים וחומרים מעולים להעלות לסטורי. במתחם אפשר למצוא גם משחקייה, מסלול אבובים יבש ומגוון מתקנים.
3 צפייה בגלריה
הדולומיטים
הדולומיטים
מסלולים לכל המשפחה. הדולומיטים
(צילום: דניאל ישראל)

איפה אוכלים בדולומיטים

Rosticceria - בכיכר המרכזית של העיירה קמפיטלו יש מקום קטן עם סבתא מקומית שמבשלת אוכל ביתי-איטלקי אותנטי. המחירים זולים, המנות מגוונות והטעמים נפלאים.
ANTHELIA STUA - בית קפה קטן בקמפיטלו, שמגיש טירמיסו משגע ומומלץ.
Wurstelstand Pippotto - על אחד הרחובות הראשיים בקנאציי תמצאו את המקום הטוב ביותר לאכול בו נקניקייה בלחמנייה.
Mini restaurant - מסעדה איטלקית קלאסית באווירה נעימה, עם תפריט פסטות מעולה.
Pizza Olympic- פיצרייה איטלקית אמיתית עם תפריט מסחרר של פיצות ותוספות.

איפה ישנים בדולומיטים

עמק ואל די פאסה מלא באפשרויות לינה מכל הסוגים והסגנונות. תוכלו למצוא דירות נופש מאובזרות, מלונות מצוינים ושאלטים מטופחים, אבל המלון הכי מדובר בעמק הוא ללא ספק CHALET MARCORA. מלון הבוטיק היוקרתי הוא שילוב מבריק בין קונספט ה-CHALET האינטימי לכל היתרונות של מלון 4 כוכבים. בחורף הוא נחשב למלון הסקי הכי מבוקש בסביבה ובקיץ ממשיך לככב כמלון שמתאים גם למשפחות מטיילות וגם לזוגות שמחפשים רומנטיקה.
3 צפייה בגלריה
הדולומיטים
הדולומיטים
הרי רומנטי. שאלה מרקורה בדולומיטים
(צילום: דניאל ישראל)
מיקום המלון מאפשר גישה נוחה לכל האטרקציות, המסעדות ונקודות העניין. חדר האוכל מגיש את ארוחת הבוקר הטובה ביותר שנתקלנו בה במלון אירופי - עם שלל אפשרויות שמתאימות לכל דרישה ולכל העדפה. במלון 21 חדרים בלבד, כל אחד מהם מעוצב בקפידה, מאובזר עד הפרטים הכי קטנים וכולל מיטה גדולה, מקלחת מרווחת עם תכשירי טיפוח, מרפסת אל הנוף עם ריהוט גן, מכונת אספרסו ופינוקי עוגיות ושוקולדים.
במלון תמצאו גם שני מתחמי ספא: מתחם פנימי מקורה עם סאונה רטובה, סאונה יבשה, פינות מרגוע וחדר טיפולים; ומתחם חיצוני עם שתי אמבטיות ג'קוזי וקפסולת סאונה תחת כיפת השמיים.
כמה זה עולה? מחיר ממוצע לאדם בחודשי הקיץ עומד על 1,249€ הכוללים טיסה, לינה, ארוחת בוקר והשכרת רכב.

בשיתוף SkiDeal