בקצרה:
  • רכב הפנאי הוותיק עודכן לאחרונה
  • מנועים ללא שינוי (ובלי חשמל), מערכת מתלים משודרגת
  • היבואנית: "השיווק נמצא בבחינה מול היצרן"
הטוארג מתעדכן: פולקסווגן הציגה מתיחת פנים לרכב הפנאי הגדול של המותג, עם מראה חדש לפנסי החזית, שכעת משלבים בתוכם את תאורת היום, וכן פס לד שחוצה את הסבכה הקדמית - החדשה ופחות נוצצת - לרוחב. מאחור עוצבו הפגוש ויחידות התאורה מחדש, כולל פס לד אופקי.
תא הנוסעים נותר כמעט ללא שינוי למעט איכות החומרים בקונסולה המרכזית לאור משוב שלילי שהגיע מהלקוחות - כך פולקסווגן. לוח המחוונים הדיגיטלי יוצע כעת כסטנדרט, מערכת הניווט המקורית עברה עדכון וכך גם השליטה הקולית. שקעי ה-USB, כולם בטייפ C, יציעו כעת טעינה בהספק של 45 וואט - פי שלושה מהדגם היוצא.
מה עוד צריך לדעת: בפולקסווגן מתגאים בתאורת מטריקס לד מחודשת, שכוללת למעלה מ-38 אלף נוריות המקרינות משטח אור על פני הכביש ומונעות סנוור ליתר משתמשי הדרך. המערכת תוטמע בקרוב גם בדגמי פנאי קטנים יותר. מערך המתלים כויל מחדש בגרסאות הבסיס עם קפיצי סליל, וגם בבכירות עם כריות אוויר ומרווח גחון משתנה. גם מערכת בקרת היציבות כוילה מחדש, עם תוספת חיישן-גג המעניק מידע מדויק יותר בהתמודדות עם מצבי חירום כשהגגון מועמס במטען.
הטוארג ימשיך להשתמש במנועי V6 מוגדשים, כולם בנפח 3.0 ליטרים. גרסת הבנזין תציע הספק של 340 כ"ס, בדיזל יוצעו הספקים של 231 או 286 כ"ס וכבעבר יוצעו שתי אופציות היברידיות-נטענות, עם הספק של 381 כ"ס או 462 כ"ס בגרסת ה-R הספורטיבית.
בפולקסווגן לא מפרסמים מידע על טווח הנסיעה החשמלי, אך קיבולת הסוללות לא השתנתה (17.9 קוט"ש ברוטו, 14.3 נטו) כך שהנתון צפוי להישאר דומה לדגם היוצא - כ-50 ק"מ. כל המנועים מחוברים לתיבת שמונה הילוכים אוטומטית והנעה כפולה קבועה עם חלוקת כוח משתנה לפנים-אחור.
מה אנחנו חושבים: כאשר הוצג הטוארג הראשון, לפני יותר משני עשורים, הוא הפך מהר מאוד לסיפור הצלחה - בעיקר בארה"ב, אך גם באירופה ובסין. אבל מאז הוא התקשה להתמודד מול שפע המתחרים בקטגוריות היוקרה, שחלקם נמכרים במחירים דומים ומציעים סמל נוצץ יותר בחזית. בפולקסווגן מבינים זאת ומנסים לצמצם את ההשקעה בדגם הנוכחי למינימום ההכרחי. יש להניח כי השדרוג הבא, והמשמעותי הרבה יותר, יגיע עם המעבר לחשמל.