בקצרה:
  • ה-G70 מקבלת את יחידת ההנעה של ה-GV70
  • ההספק זינק ל-304 כ"ס, נתוני התאוצה טרם פורסמו
  • השיווק בישראל יפתח בשנה הבאה
עוד כוח: למרות שעברו כבר קרוב לשש שנים מאז שהוצגה, בג'נסיס עדיין לא ממהרים להחליף את ה-G70 - ובמקום זאת מסתפקים בעדכון לדגם הקיים שכולל שינויים זניחים בתא הנוסעים לצד יחידת הנעה חדשה.
את מקומו של מנוע ה-2.0 ליטרים תופס מנוע בנפח 2.5 ליטרים, אף הוא בנזין מוגדש עם ארבעה צילינדרים, המוכר לנו מרכב הפנאי GV70. ההספק עומד על 304 כ"ס (59+) והמומנט מגיע ל-43 קג"מ (7+). כבעבר, תיבת ההילוכים היא אוטומטית עם שמונה יחסי העברה, וישנה אופציה להנעה אחורית או כפולה.
מה עוד צריך לדעת: בג'נסיס לא מפרסמים את נתוני הביצועים, אך לאור העובדה שהדגם המוכר מאיץ ל-100 קמ"ש 6.1 שניות, ניתן בהחלט לצפות למספר אטרקטיבי עם הקידומת 5. לצידו של המנוע החדש תמשיך היצרנית להציע גם את מנוע ה-V6 בנפח 3.3 ליטרים (370 כ"ס).
מבחוץ השינויים כוללים עיצוב חדש לחישוקי הגלגלים ("18 או "19) וכן שני צבעי מרכב חדשים. בתא הנוסעים ניתן להבחין בפאנל מתגים שונה לבקרת האקלים, עם תצוגה דיגיטלית בדומה לדגמים העדכניים של המותג. בנוסף מתג ההנעה הוסט למיקום חדש, המראה המרכזית היא כעת ללא מסגרת וחיבורי ה-USB הם ב-Type-C.
מה אנחנו חושבים: ומתי יגיע החשמל?