הישג מרשים נוסף לטלוויזיה הישראלית: סדרת הטלוויזיה "דיבוקים", שתעלה לשידור ב-yes בקרוב נמכרה לענקית התוכן האמריקנית HBO, כך הודיעה היום (ד') חברת הלוויין.
2 צפייה בגלריה
מתוך "דיבוקים"
מתוך "דיבוקים"
מתוך "דיבוקים"
(צילום: ורד אדיר)
"דיבוקים" נוצרה על ידי שחר מגן, נכתבה עם התסריטאית ולרי זנאטי והופקה על ידי חברת Quiddity. זהו מותחן פסיכולוגי בן שישה פרקים שצולם בשלוש שפות - עברית, אנגלית וצרפתית, ומספר על חתונה בין יליד הארץ לעולה חדשה מצרפת. במהלך האירוע האורות כבים והחתן (בגילומו של השחקן אמרי ביטון), נמצא שחוט, כשהסכין נמצאת בידה של הכלה (המגולמת על ידי השחקנית הצרפתית נדיה טרסקוביץ'). העלילה מסתבכת כשחוקרי המשטרה הישראלים (נועה קולר וצחי גראד) מגיעים לחקור את הפרשה.
בסדרה מככבים בין היתר גם אוולין הגואל, רועי ניק וחנה אזולאי הספרי. כאמור, "דיבוקים" תעלה לשידור בקרוב ב-yes ובערוץ הצרפתי +CANAL ולאחר מכן תגיע גם לשירות הסטרימינג של HBO Max.
2 צפייה בגלריה
שחר מגן
שחר מגן
שחר מגן
(צילום: צביקה טישלר)
בשביל שחר מגן, "דיבוקים" מהווה הישג כפול. בעקבות שיתוף הפעולה עם חברת ההפקה הצרפתית הנחשבת haut et cour, הוא מפתח סדרה נוספת בשם "צירים", המתרחשת על רקע מבצע סיני בשנת 1956. במסגרת הסדרה חיילים ישראלים, צרפתים ובריטיים נאלצים להתמודד עם השלכות פיזיות הרות גורל עליהם ועל הדור הבא, בעקבות אירוע מסתורי.