בשיתוף עמותת רוח טובה
יום מעשים טובים 2021 מתקיים זאת השנה ה-15 ברציפות, ביום שלישי 16 במארס ויכלול מאות אפשרויות התנדבות ופעילויות לעשיית הטוב בהתאם למגבלות הקורונה, הן בחוץ והן מהבית.
זהו יום שהפך כבר למסורת ואומץ על ידי 108 מדינות בעולם: ב"יום מעשים טובים" עוצרים מאות אלפי ישראלים את חייהם והולכים לעשות משהו טוב – למען החברה, למען הנזקקים, למען אדם קרוב.
4 צפייה בגלריה
מתנדבים ועושים טוב
מתנדבים ועושים טוב
מתנדבים ועושים טוב - לפי ההנחיות
(צילום: באדיבות עמותת רוח טובה)
גם השנה, למרות הקורונה, ולפי ההנחיות, יתקיים "יום מעשים טובים", ה-15 במספר. הפרויקט, עליו אחראית עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון – המציעה התנדבות בהתאמה אישית לאורך כל השנה, ייערך ב-16 במארס. הוא יכלול מאות אפשרויות התנדבות ופעילויות לעשיית הטוב בהתאם למגבלות הקורונה, הן בחוץ והן מהבית, הן במסגרת אישית והן במסגרת העבודה, באמצעות עמותות או במגוון אפשרויות כגון אריזות מזון, הפעלות משמחות בזום או פנים אל פנים, פעילויות למען איכות הסביבה, למען בעלי חיים ועוד.
אחת הדרכים לקחת חלק בפרויקט היא להשתתף בפעילויות בשכונה ובסביבה הקרובה, כשהשנה תתאפשר התנדבות "על הדרך" בעמדות ייעודיות שיוקמו בפרישה ארצית. באתר "יום מעשים טובים", בו נפתחת היום ההרשמה לפרויקט, ניתן יהיה לבחור להתנדב לפעילויות ליד הבית, במסגרת העבודה, בעמותות ובמגוון אפשרויות, כגון אריזות מזון, הפעלות משמחות בזום או פנים אל פנים, איכות הסביבה, בעלי חיים ועוד - זאת בהתאם לכללי הריחוק החברתי. באתר ניתן יהיה להירשם להתנדבות מתוך מאגר ענק לפי תחום ומיקום בארץ, וגם לעשות טוב באופן עצמאי ע"י קבלת רעיונות והדפסת חומרים לפעילות הזמינים להורדה באתר יום מעשים טובים.
4 צפייה בגלריה
התנדבות בימי קורונה
התנדבות בימי קורונה
בחרו את הדרך שלכם לעשות טוב
(צילום: shutterstock)

עושים FAMING# ברשתות החברתיות

לצד הפעילות השוטפת, "יום מעשים טובים" השנה יהיה בסימן "FAMING - להאיר את הטוב". מה זה "פיימינג"? בדיוק ההיפך מתופעת השיימינג העצובה ברשתות החברתיות. כשבועיים לפני "יום מעשים טובים" ירוץ ברשתות החברתיות אתגר ה-FAMING#, אשר יעודד את הציבור לשתף סיפורים טובים ומפרגנים על אנשים, עסקים וארגונים –מה שישנה את כל השיח במדינה.
4 צפייה בגלריה
התנדבות בימי קורונה
התנדבות בימי קורונה
התנדבות גם בימי קורונה
(צילום: shutterstock)
"'יום מעשים טובים' יתקיים אומנם במתכונת קצת שונה בשל ההנחיות, אבל זו הוכחה שלעשות טוב ולהיות טוב – תמיד אפשרי", אומרת שרי אריסון, מי שהגתה את היום המיוחד הזה, "המטרה שלנו היא לשים זרקור על עשיית הטוב ולהגדיל את המעגלים של העשייה הזאת. כך נעשה גם השנה, בישראל ובעולם".
4 צפייה בגלריה
שרי אריסון
שרי אריסון
שרי אריסון, יוזמת יום מעשים טובים
(צילום: אלי דאסה)
רפי אלול, יו"ר עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון, מוסיף: "השנה, יותר מתמיד, אנו נדרשים להפגין סולידריות חברתית ולתת כתף לאנשים החלשים בחברה, שלצערנו נפגעו בצורה הכי קשה מהמגפה. אני קורא לכולם להירשם ולקחת חלק ביום מ'עשים טובים'. אני מאמין שהיום הזה יהווה סימן להתחלה של חזרה לשגרה לה אנו מייחלים".
יום מעשים טובים חוזר ב-16 במארס, עם כל הדרכים לעשות טוב, מהבית מהספה או באוויר הפתוח עם מסכה.
היכנסו לאתר יום מעשים טובים ומצאו את הדרך שלכם להשתתף. הפרויקט מנוהל ע"י עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון המציעה התנדבות בהתאמה אישית כל השנה
בשיתוף עמותת רוח טובה
פורסם לראשונה: 08:00, 07.02.21