בשיתוף עמותת רוח טובה
"אני חושב שילדים בכל העולם צריכים למצוא את מה שהם טובים בו, ולאחר מכן לעשות מאמצים כדי לממש את הפוטנציאל שלהם. אם נמצא את הילדים האלה וניתן להם את ההזדמנות, הם יממשו את הפוטנציאל שלהם". הג'ודוקא אריק זאבי, אחד ממשתתפי כנס GOODSTOCK שהתקיים אתמול (21.3), סיפר על כך שכילד הוא גדל בבני ברק והתחיל להתאמן בשכונה קשה בשם פרדס כץ בזכות העובדה שהשכן שלו היה מאמן ג'ודו שעזר לו להתפתח. היום הוא פועל לאתר את הילדים המוכשרים בספורט בבתי הספר, ומנווט אותם לספורט הנכון.
2 צפייה בגלריה
אריק זאבי
אריק זאבי
אריק זאבי
(צילום: באדיבות רוח טובה)
כנס GOODSTOCK הווירטואלי, בהובלת עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, הוא המשך ישיר של יום מעשים טובים, שצוין בישראל ב-16.3, רגע לפני יום המעשים הטובים הבינלאומי שיתקיים ב-11.4.
"הרעיון של יום המעשים הטובים היה לשים זרקור על עשיית טוב כדי להגדיל את המעגלים ולהאיר את הטוב, ולכן השנה היה לנו חשוב לקיים גם כנס בינלאומי וירטואלי בהשתתפות אלפים כדי לשתף בטוב, כדי להפיץ את הרעיון שלעשות טוב ולהיות טוב תמיד אפשרי", אמרה אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, שיזמה את יום המעשים הטובים במסגרתו מתקיים הכנס הבינלאומי. "בכנס השתתפו נציגים מכ-100 מדינות ומחמם את הלב לראות את החיבור של כולם סביב רעיון אחד – להיות טוב".
2 צפייה בגלריה
שרי אריסון בלוד
שרי אריסון בלוד
שרי אריסון בלוד
(צילום: באדיבות רוח טובה)
בכנס לקחו חלק דוברים ומרצים מובילים מכל העולם שלקחו חלק בדיונים, הרצאות וראיונות מעוררי השראה סביב עשיית הטוב בכל היבטי החיים: התנדבות, חינוך, אחריות חברתית, עשייה קהילתית ומנהיגות. ביניהם יו"ר קרן איחוד האמירויות אחמד טאליב אל שמשי, הפסיכולוג והסופר אוואן פיטספטריק, היזמית החברתית עדי אלטשולר, הג'ודוקא אריק זאבי ועוד רבים וטובים.
בפאנל שעסק בקידום ושילוב ילדים עם צרכים מיוחדים נסבירה היזמית החברתית עדי אלטשולר שאנחנו צריכים לנסות להבין על בסיס יומיומי את הצרכים של אותם ילדים בעזרת קהילות של אנשים אכפתיים שיאבקו על הזכות של הילדים לתחושת שייכות.
יו"ר קרן איחוד האמירויות אחמד טאליב אל שמשי, סיפר שהוא קורא לאנשים עם צרכים מיוחדים - "אנשים עם נחישות", לדבריו, "לראות איך בכל יום הם מנסים להתרומם, מעורר אצלי השראה באופן יומיומי".
בפאנל שעסק במציאת שלום פנימי, הפסיכולוג והסופר אוואן פיטספטריק אמר דברים מעוררי השראה: "קודם כל אתם צריכים לדעת שאתם מסוגלים לעשות שינוי, ואתם הגיבורים בסיפור שלכם. זה הבסיס ליצירת שינוי ארוך טווח. מצבים נפשיים מדבקים, והמחשבות שלכם והרגשות שלכם משפיעים על אחרים. כשאתם תהיו הגיבורים של עצמכם, תוכלו להשפיע לטובה גם על אחרים להיות כך. הכל מתחיל בכל אחד מאיתנו.
צפו בפאנלים מעוררי ההשראה וקחו חלק בעשיית הטוב העולמית:
ראיון מיוחד עם אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, יוזמת יום המעשים הטובים.
בהמשך: מעשים קטנים שיוצרים שינוי גדול, וכיצד הטוב שמתחיל מבפנים משפיע לטובה על העולם עם הפסיכולוג והסופר אוואן פיטספטריק.
איך הופכים אתגרים להזדמנויות, איך מעצימים את בני הנוער ומצמיחים את מנהיגי העתיד וכיצד משמרים ערכים בעולם העסקים? בהשתתפות הג'ודוקא אריק זאבי, היזמית החברתית עדי אלטשולר, ויו"ר קרן איחוד האמירויות אחמד טאליב אל שמשי
ערים טובות, ועשיית טוב במגזר הציבורי. מה כוחן של הרשתות ביצירת שינוי גלובלי וכיצד אפשר למצוא שלום פנימי?
לפרטים נוספים היכנסו לאתר הכנס
בשיתוף עמותת רוח טובה