בשיתוף עמותת רוח טובה


במקום שבו היה מועדון החשפנות פוסיקט בתל אביב, מתקיים היום "מרחב חברתי" לאקטיביזם חברתי ויזמות אימפקט כחלק מפרויקט של קרן נדל"ן JTLV לשיקום כיכר אתרים.
לקראת יום מעשים טובים, עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון והמרחב החברתי יזמו את פרויקט "מעבירות את זה הלאה" בו נאספו בגדים מנשות תל אביב והסביבה ויועברו לנשים בסיכון במרכזי נעמת באזור תל אביב.
במהלך הימים הקרובים מתקיימת פעילות התנדבות של מיון ואריזה של כל הבגדים שנתרמו ע"י מתנדבות שמגיעות למיין ולסדר את הבגדים לפי סוגים, מידות וכו'. הבגדים נארזים בארגזים, המתנדבות מוסיפות ברכה אישית, וביום מעשים טובים שיתקיים ב-16 במארס הם יועברו ע"י מתנדבות ומתנדבים למעונות של נשים בסיכון.
1 צפייה בגלריה
נשים למען נשים
נשים למען נשים
נשים למען נשים
הסטייליסטית ליאת אשורי הגיעה להתנדב במיזם ולתת עצות לסטיילינג מושלם מהבגדים שנתרמו, כך שכל אישה תרגיש מדהים עם הבגדים שתקבל.
"מעבירות את זה הלאה הוא פרויקט מרגש של נשים למען נשים, והוא חלק ממגוון פעילויות ההתנדבות למען מגוון האוכלוסיות שיתקיימו ביום מעשים טובים.
יום מעשים טובים חוזר ב-16 במארס, עם כל הדרכים לעשות טוב והשנה יתקיים בסימן FAMING - להאיר את הטוב, כשהמטרה היא לשמש "קונטרה" לתופעת השיימינג שהפכה שכיחה ברשתות החברתיות. היכנסו לאתר יום מעשים טובים, הצטרפו לאתגר ה-FAMING, תנו במה לסיפורים טובים ויחד נשנה את השיח. הפרויקט מנוהל ע"י עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון המציעה התנדבות בהתאמה אישית כל השנה