השנה הזו שינתה את כל מה שידענו על חיינו: על הבית ועל העבודה, על בית הספר ועל קרבה אנושית. רצינו להתקרב, אבל נשארנו רחוקים פיזית; רצינו ללמוד, אך נותרנו בבית; רצינו לעבוד, ואי-הוודאות הייתה הדבר היציב ביותר.
אחרי שנה מטלטלת בריאותית, כלכלית, פוליטית ואישית – "ידיעות אחרונות" ו-ynet פותחים שנה חדשה בוועידה חגיגית עם האנשים של המדינה: אלו שהיו בחזית הרפואה, הכלכלה, החינוך, הצבא וקבלת ההחלטות.
2 צפייה בגלריה
חלק ממשתתפי ועידת האנשים של המדינה 2021
חלק ממשתתפי ועידת האנשים של המדינה 2021
חלק ממשתתפי ועידת האנשים של המדינה 2021
הוועידה תתקיים בבנייני האומה בירושלים ותשודר לקהל הרחב ב-22 בפברואר באתר ynet החל מהשעה 10 בבוקר - וינחו אותה נלי תגר ואביב אלוש.
את המפגשים שישודרו בוועידה לא תוכלו לראות בשום מקום אחר. הנה רק חלק מהם: נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ודידי הררי בשיחה אישית על אהבה, אובדן ותקווה.
מי שייתנו לקהל טעימה מאור הזרקורים וידברו על תרבות בימי מגפה הם שלמה ארצי והשחקנית והתסריטאית המדוברת ביותר של השנה נועה קולר.
סמדר שיר תנהל שיחה מיוחדת עם פרופ' גליה רהב, מי שהקימה את מחלקת הקורונה הראשונה בארץ והדליקה משואה, על השנה הקשה בחייה.
עוד ייקחו חלק באירוע הם אלה שהיו, ועדיין, חוד החנית של המאבק בנגיף: פרויקטור הקורונה פרופ' נחמן אש, מנהל בית החולים איכילוב ומי שכיהן כפרויקטור הראשון פרופ' רוני גמזו ומנכ"ל משרד הבריאות לשעבר משה בר סימן טוב.
השנה גם הייתה מאתגרת וקשה במיוחד עבור אנשי הבמה: גילה אלמגור, האישה הראשונה של התיאטרון הישראלי, ועברי לידר, אחד הזמרים האהובים ביותר, יפתחו את ליבם ויספרו על ההתמודדות שלהם בתקופה שבה תעשיית התרבות הושבתה כמעט לחלוטין.
וזה לא הכל. תוכלו לצפות גם בפאנל האולימפי שלנו: נציגי הספורט הישראלי הטובים בעולם שגיא מוקי, אירה ויגדורצ'יק ושחר צוברי, בשיח משותף על מאמץ, כישרון והשנה ששינתה להם את כל התוכניות.
עוד נציץ אל השנה של היהודים בעולם עם יו"ר הסוכנות היהודית יצחק (בוז'י) הרצוג, וכמובן נעסוק בהשפעותיה של הקורונה על מיליוני תלמידים, מורים והורים, עם מזכ"לית הסתדרות המורים יפה בן דויד ואנשי הוראה מרחבי הארץ. וגם הפרשנים הבכירים של המדינה, נחום ברנע ושמעון שיפר, יבחנו בעיניים חדות את כל הנושאים שטילטלו אותנו בתקופה האחרונה, החל מהגרעין האיראני ועד לבחירות הרביעיות. ואיך אפשר בלי לעורר קצת את התיאבון: השפית והעיתונאית רותי רוסו תיפגש על הבר לשיחה עם השף אסף גרניט, שבשיא המשבר זכה בכוכב מישלן והוכיח שגם בתקופה החשוכה של הקורונה אפשר לגעת בתהילה.