בשיתוף עמותת רוח טובה
ראיון מיוחד עם אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, יוזמת יום המעשים הטובים. בהמשך: מעשים קטנים שיוצרים שינוי גדול, וכיצד הטוב שמתחיל מבפנים משפיע לטובה על העולם.
היום (21.3), כשבוע לאחר יום מעשים טובים הישראלי שצויין ב-16 במארס, בו השתתפו למעלה ממיליון ישראלים, וקצת לפני יום מעשים טובים הבינלאומי שיתרחש ב-11 באפריל, מתקיים כנס GOODSTOCK בהובלת עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון.
בכנס הווירטואלי - ניתן לצפות בהרצאות השונות בהמשך הכתבה - משתתפים דוברים ומרצים מובילים מכל העולם שייקחו חלק בדיונים, הרצאות וראיונות מעוררי השראה סביב עשיית הטוב בכל היבטי החיים: התנדבות, חינוך, אחריות חברתית, עשייה קהילתית ומנהיגות. בין הדוברים והמרצים המובילים: יו"ר קרן איחוד האמירויות אחמד טאליב אל שמשי, הפסיכולוג והסופר אוואן פיטספטריק, היזמית החברתית עדי אלטשולר, הג'ודוקא אריק זאבי ועוד רבים וטובים. הכנס יתקיים ברובו באנגלית ויהיה עם תרגום לעברית. בכנס מתקיימת גם תערוכה וירטואלית של ארגונים ומיזמים מעוררי השראה מכ-60 מדינות, שתאפשר החלפת רעיונות, מפגשים ויצירת שיתופי פעולה בין המשתתפים.
"הרעיון של יום המעשים הטובים היה לשים זרקור על עשיית טוב כדי להגדיל את המעגלים ולהאיר את הטוב, ולכן השנה היה לנו חשוב לקיים גם כנס בינלאומי וירטואלי בהשתתפות אלפים כדי לשתף בטוב, כדי להפיץ את הרעיון שלעשות טוב ולהיות טוב תמיד אפשרי", אומרת אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, שיזמה את יום המעשים הטובים במסגרתו מתקיים הכנס הבינלאומי. "בכנס ישתתפו נציגים מכ-100 מדינות ומחמם את הלב לראות את החיבור של כולם סביב רעיון אחד – להיות טוב".
הכנו לכם לינקים לצפייה ישירה במליאות הכנס. אתם יכולים להצטרף, לקבל השראה ולקחת חלק בעשיית הטוב העולמית:
איך הופכים אתגרים להזדמנויות? איך מעצימים את בני הנוער ומצמיחים את מנהיגי העתיד? וכיצד משמרים ערכים בעולם העסקים?
ערים טובות, ועשיית טוב במגזר הציבורי. מה כוחן של הרשתות ביצירת שינוי גלובלי? וכיצד אפשר למצוא שלום פנימי?

1 צפייה בגלריה
כותבים איגרות ברכה למאושפזים בבתי החולים. בביהס אוסישקין בתל אביב במסגרת פעילות יום מעשים טובים
כותבים איגרות ברכה למאושפזים בבתי החולים. בביהס אוסישקין בתל אביב במסגרת פעילות יום מעשים טובים
כותבים איגרות ברכה למאושפזים בבתי החולים. בביהס אוסישקין בתל אביב במסגרת פעילות יום מעשים טובים
(צילום: אלי דסה)

לאתר הכנס הכנס עם עוד חומרים ומידע היכנסו לכאן
בשיתוף עמותת רוח טובה