2 צפייה בגלריה
יעלה מיקליס ליאת שוחט רותם ידלין טל אוחנה
יעלה מיקליס ליאת שוחט רותם ידלין טל אוחנה
יעלה מקליס, ליאת שוחט, רותם ידלין וטל אוחנה
(צילום: תמר מוצפי, ירון ברנר, רותם ידלין)
הנשים שעומדות בראש הרשויות בישראל מדברות על התקופה המאתגרת והאחריות הגדולה בצל משבר הקורונה: מפגש הפסגה הזה יקרה בוועידת "הנשים של המדינה" של ynet, "ידיעות אחרונות" ו"לאשה" שתתקיים לראשונה, ב-8 במרץ, יום האישה הבינלאומי.
על האתגרים הרבים שעמדו בפני ראשי הרשויות בישראל ידברו בפאנל יעלה מקליס ראש העיר יהוד-מונוסון, רותם ידלין ראש מועצת גזר, ליאת שוחט ראש העיר אור יהודה וטל אוחנה ראש מועצת ירוחם.
אליהן תצטרף לירון דורון לוי, סמנכ"ל אסטרטגיה וממשל במרכז השלטון המקומי, שהקימה חמ"ל בימי הקורונה המקשר בינם לבין הרשויות.
"משבר הקורונה העולמי חיזק את המשמעות והחשיבות של מנהיגות נשית", אמרה רותם ידלין, ראש מועצת גזר. "ניהול נשי שם דגש על נושאים הנוגעים לנשים ומהווים חוזקה שלהן, כגון חינוך, רווחה ובריאות".
בוועידה, שאותה תנחה הזמרת ואשת התקשורת ירדנה ארזי, ישתתפו נשים מובילות, יוצרות ומשפיעות מתחומים שונים, ובהן יפה בן דויד, מזכ"לית הסתדרות המורים, איריס בר, מנכ"לית חברת לאונרדו, הילה קניסטר בר דוד, מנכ"לית חברת שחר און, עו"ד לאה ופנר, מנכ"לית ההסתדרות הרפואית בישראל, שתדבר על תקצוב מערכת הבריאות, על השינוי הנדרש בתקנים ובהעסקת הרופאים, ועל הצרכים החדשים של מערכת הבריאות והרפואה בישראל ועו"ד רוית דום עיני, מנכ"לית רשת התיכונים של הרב-תחומי עמל, שתדבר על מנהיגות נשית – הדרך לייצר עתודה ניהולית של נשים במשק ובחברה הישראלית.