בשיתוף עמותת רוח טובה


מסורת עשיית הטוב ממשיכה זו השנה ה-15 עם יום המעשים הטובים שנפתח הבוקר ברחבי הארץ. גם השנה, למרות הקורונה, ולפי ההנחיות, מתקיים "יום מעשים טובים", ה-15 במספר. הפרויקט, עליו אחראית עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון, המציעה התנדבות בהתאמה אישית לאורך כל השנה, יכלול מאות אפשרויות התנדבות ופעילויות לעשיית הטוב בהתאם למגבלות הקורונה, הן בחוץ והן מהבית, הן במסגרת אישית והן במסגרת העבודה, באמצעות עמותות או במגוון אפשרויות כגון אריזות מזון, הפעלות משמחות בזום או פנים אל פנים, פעילויות למען איכות הסביבה, למען בעלי חיים ועוד.
1 צפייה בגלריה
שיפוץ מבנה מרכז שיקום עמותת אנוש הרצליה
שיפוץ מבנה מרכז שיקום עמותת אנוש הרצליה
שיפוץ מבנה מרכז שיקום עמותת אנוש הרצליה
(צילום: באדיבות רוח טובה)
אחת הדרכים לקחת חלק בפרויקט היא להשתתף בפעילויות בשכונה ובסביבה הקרובה, כשהשנה תתאפשר התנדבות "על הדרך" בעמדות ייעודיות שיוקמו בפרישה ארצית. באתר "יום מעשים טובים" ניתן לבחור להתנדב לפעילויות ליד הבית, במסגרת העבודה, בעמותות ובמגוון אפשרויות, כגון אריזות מזון, הפעלות משמחות בזום או פנים אל פנים, איכות הסביבה, בעלי חיים ועוד - זאת בהתאם לכללי הריחוק החברתי.
לצד הפעילות השוטפת, "יום מעשים טובים" השנה הוא בסימן "FAMING - להאיר את הטוב". מה זה "פיימינג"? בדיוק ההיפך מתופעת השיימינג ברשתות החברתיות. האתגר רץ מזה שבועיים ברשתות החברתיות ותוכלו לראות בווידיאו בראש העמוד את חלק מהסלבס שמשתתפים באתגר, חולקים מעשים טובים. אתגר ה-Faming מעודד את הציבור לשתף סיפורים טובים ומפרגנים על אנשים, עסקים וארגונים –מה שישנה את כל השיח במדינה.
"'יום מעשים טובים' מתקיים אומנם במתכונת קצת שונה בשל ההנחיות, אבל זו הוכחה שלעשות טוב ולהיות טוב – תמיד אפשרי", אומרת שרי אריסון, יוזמת "יום מעשים טובים", "המטרה שלנו היא לשים זרקור על עשיית הטוב ולהגדיל את המעגלים של העשייה הזאת. כך נעשה גם השנה, בישראל ובעולם". עד כה הצטרפו כבר 108 מדינות ברחבי העולם למיזם.
רפי אלול, יו"ר עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון, מוסיף: "השנה, יותר מתמיד, אנו נדרשים להפגין סולידריות חברתית ולתת כתף לאנשים החלשים בחברה, שלצערנו נפגעו בצורה הכי קשה מהמגפה. אני קורא לכולם לקחת חלק ביום מ'עשים טובים'. אני מאמין שהיום הזה יהווה סימן להתחלה של חזרה לשגרה לה אנו מייחלים".
רוצים להצטרף ולעשות טוב ברשתות החברתיות? עוברים משיימינג ל- FAMING# ונותנים במה לדברים הטובים. היכנסו לעמוד www.faming.co.il ובחרו איפה לשתף את ה-FAMING שלכם
רוצים לעשות טוב עם החברים בשכונה/בכיתה/בעבודה? עדיין לא מאוחר. היכנסו לאתר 'יום מעשים טובים' ותמצאו מגוון רעיונות ומערכי פעילות להורדה
השתתפתם בפעילות של יום מעשים טובים? נשמח לראות! תייגו 'יום מעשים טובים' בפייסבוק/אינסטגרם ושלחו לנו תמונות למספר הווטסאפ 0543402222
בשיתוף עמותת רוח טובה