צפו בישראל אלמסי, מנכ"ל ארגון ידידים, בריאיון באולפן ynet עם אלכסנדרה לוקש ואטילה שומפלבי:

ארגון " ידידים" המספק עזרה ראשונה לא רפואית ללא כל עלות, בדרכים ובבתים בשלל תחומים, בהם: הנעת הרכב, סיוע בהחלפת גלגל, פתיחת רכב שננעל ועוד יקבל ביום א' את אות הנשיא להתנדבות. הארגון, הפועל בהתנדבות מלאה, מספק עזרה לזולת 24 שעות ביממה, בכל ימות השבוע, למעט שבתות וחגים.
ישראל אלמסי, מנכ"ל הארגון, מספר בריאיון באולפן ynet: "ביום ראשון הקרוב אנחנו בהתרגשות גדולה נקבל את אות הנשיא להתנדבות. אני חייב לומר שזה מרגש מאוד. אמנם אני אעמוד שם ואקבל את הפרס, אבל מאחורי רוח גבית של למעלה מ-35,000 מתנדבים ומתנדבות בכל נקודה על המפה שנותנים עזרה ראשונה לא רפואית, בעיקר בדרכים ובבתים. כבלים, החלפת גלגל, רכב נעול, ילדים נעולים ברכב, זה חוד החנית של המלחמה היום יומית שלנו".
אלכס: "בוא נגיד למי שעוד לא נתקל בכם, אתם ארגון שפועל לגמרי בהתנדבות, זה התחיל ככה מפה לאוזן, היום זה קצת יותר מבוסס. אנשים שנתקעים פשוט באמצע שום מקום, גם באמצע הלילה, מרימים טלפון לאיזשהו מתנדב, מקבלים עזרה סתם ככה בערבות הדדית וזהו".

ישראל: "נכון מאוד, מרימים טלפון למוקד, יש לנו מוקד רב קווי שהמספר שלו הוא 1230 והוא זמין 24 שעות ביממה. יכולים להתקשר לבקש סיוע ממש בכל שעה ביממה. אנחנו מגיעים, משתדלים להגיע, מאוד מהר, יש לנו פריסה ארצית מדן ועד אילת. ומתנדבים ומתנדבות מכל גווני הקשת של החברה הישראלית, שאני חושב שזה הדבר הכי מרגש שיש בעולם. ועל זה באמת אנחנו מאוד מתרגשים לקבל את אות הנשיא ביום ראשון".
אטילה: "אני מת עליכם, באמת. אני לא יותר מדי פעמים, אבל בכל פעם שפניתי, מענה מהיר, נעים, נחמד. אנשים מדהימים, עוזרים, אחלה של דבר, באמת".
ישראל: "בינינו, הדבר החזק פה זה העוגן המשמעותי שאנחנו נותנים לכל אזרחי ישראל. שהם יודעים שגם אם עכשיו יקרה להם משהו בדרך, הם יודעים שיש להם למי לפנות בכל שעה ביממה, ושנעשה רק דברים טובים".
אטילה: "כל הכבוד, איזה כיף זה לסיים שבוע ככה איתכם".
ישראל: "תודה רבה רבה ובהצלחה בהמשך. לכו להתנדב".
אטילה: "אולי אני אבוא גם להחליף איזה פנצ'ר למישהו מתישהו, אני אחזיר לחברה".
ישראל: "אני רק רוצה לומר דבר אחד: תיזהר. זאת סכנת התמכרות לנתינה".