3 צפייה בגלריה
משה בר סימן טוב, רוני גמזו, נחמן אש
משה בר סימן טוב, רוני גמזו, נחמן אש
משה בר סימן טוב, נחמן אש ורוני גמזו
מגפת הקורונה שפרצה אל חיינו לפני כשנה העלתה לשולחן מקבלי ההחלטות שלוש דמויות שהפכו מוכרות היטב לציבור הישראלי: משה בר סימן טוב, פרופ' רוני גמזו ופרופ' נחמן אש. השלושה מזוהים, כל אחד בתקופתו, עם שלושת הגלים של הקורונה שהובילו לשלושה סגרים.
משה בר סימן טוב, מנכ"ל משרד הבריאות לשעבר, ניווט את המדינה כשפגשה לראשונה הנגיף הזר והמתפשט, ופרש לאחר היציאה מהסגר הראשון.
פרופ' רוני גמזו, שנבחר להיות "הפרויקטור" הראשון שמוביל את המלחמה בקורונה, הוא האיש שהביא לעולמנו תוכנית ה"רמזור", וזמן קצר אחרי תום הסגר השני הוא חזר לתפקידו כמנכ"ל בית החולים איכילוב בתל אביב.
פרופ' נחמן אש החליף את פרופ' גמזו בתפקיד ממונה הקורונה בסגר השלישי, ובימים אלה אחראי להחזיר את המשק הישראלי ואת מערכת החינוך לשגרת חיים חדשה של קורונה, מוטציות חדשות ומבצע חיסונים רחב.
3 צפייה בגלריה
המראיין. נדב איל
המראיין. נדב איל
המראיין. נדב איל
(אביגיל עוזי)
ביום שני הקרוב, יעלו השלושה אל הבמה בבנייני האומה בירושלים, לשיחה עם העיתונאי נדב איל בוועידת "האנשים של המדינה" של "ידיעות אחרונות" ו-ynet. תחת הכותרת "שלושה גלים, שלוש תפיסות" – נלמד על הלבטים שליוו את בר סימן טוב, גמזו ואש, המחיר האישי ששילמו על תפקידם הציבורי והחזון שלהם קדימה לימי הקורונה שעוד יבואו עלינו.
הוועידה תתקיים ב-22 בפברואר, מהשעה 10:00 ותביא אל מרכז הבמה את האנשים והנשים שבלטו השנה במיוחד. ינחו אותה אביב אלוש ונלי תגר, וישתתפו בה, בין היתר: נשיא המדינה בשיחה אישית עם דידי הררי על אהבה, אובדן ותקווה, ראשי מפלגות, מובילי המאבק בקורונה, בכירי עולם הספורט שהושבת גם הוא השנה, וגם יו"ר הסוכנות היהודית, יצחק הרצוג, גילה אלמגור, עברי לידר, שלומי קוריאט, משפחת טרסוב שכבשה את היוטיוב ואשת החינוך שספגה קיתונות של ביקורת השנה: יו"ר הסתדרות המורים, יפה בן דויד, תגיע להשיב אש.