עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת לנפ"ש הוקמה על ידי צוות של מתמודדים שמבינים את הכאב של אוכלוסיית מתמודדי הנפש בישראל ושואפים לשבור את הסטיגמות ולשפר את החיים של מתמודדי הנפש בישראל. איפה? בכל הארץ, מבית המתנדב. מה מחפשים? מתנדבים בעלי רקע וניסיון בעיצוב גרפי לסיוע בעיצוב פוסטים לפייסבוק, ברושורים, מצגות וכו'. מתי? בימים ושעות גמישים. למי לפנות? לורד במייל: vered@lanefesh.org.il.
מי? עמותת אופק - הבית לנפגעות ונפגעי אלימות במשפחה. איפה? כל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים רציניים בגילאי 18 ומעלה עם יכולת התחייבות, לפרויקט של שינוע סלי מזון או שינוע ציוד. כמו כן, אנשי מקצוע המעוניינים להצטרף למאבק באלימות במשפחה ולסייע בשיקום נשים מוכות וילדים מוכים, בעלי יכולת הקשבה, הכלה, אמפטיה והתמדה בתחומים: ייעוץ וייצוג משפטי, עו״סים ומטפלים בתחומי בריאות הנפש (עם התמחות במצבי משבר, טראומה, גירושין, אלימות במשפחה, ילדים ונוער), רו"ח ויועצים כלכליים, יועצי תעסוקה וגרפיקאים. מתי? ימי א'-ה' בין השעות 08:00-20:00 למי לפנות? לרעות במייל: info.reutofek@gmail.com.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת "נותנים באהבה" המעניקה סיוע לאוכלוסיות במצוקה. איפה? חיפה. מה מחפשים? מתנדבים, משפחות וקבוצות בכל הגילאים לסיוע באריזת מזון למשפחות נזקקות. מתי? ימי ה' בין השעות 9:00-13:00, לשעתיים. למי לפנות? לנטלי בטלפון: 054-2491404.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? תוכנית "עמיתים לנוער" המציעה מערך חברתי שיקומי בקהילה ומיועדת לבני 12-18 המתמודדים עם קשיים נפשיים. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18-35 לקידום השתלבותם בקהילה של מתבגרים המתמודדים עם קשיים נפשיים. המתנדבים יהוו עבורם דמות בוגרת משמעותית, תוך יצירת קשר אישי וחברתי, סיוע בהשתלבות בקהילה, עבודה על מיומנויות חברתיות, מתן תשומת לב ואוזן קשבת. מתי? ימי א'-ה' בשעות אחה"צ, אחת לשבוע ובתיאום מראש בבית הנער או במקום ציבורי לבחירת המתנדב והנער. למי לפנות? לעטרת במייל: amitimnoar.jerusalem@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת 'חושים בן דן' הפועלת להנגשת חוויית הישראליות-יהדות בהיבטיה התרבותיים, החברתיים, הטקסיים והקהילתיים. איפה? ראשון לציון. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18-25 לסיוע במגוון תחומים לקבוצות בני נוער חירשים וכבדי שמיעה. ההתנדבות כוללת סיוע לקבוצות הנוער שמרכזת העמותה באמצעות מתן עזרה בהכנת הפעילות, הכנת תוכנית עבודה לקבוצה, גיוס תרומות, עזרה במשמעת של הילדים בזמן הפעילות ועוד. מתי? ימים ושעות משתנים. למי לפנות? לצופיה במייל: tsofia@chushim.or.
מי? בית החולים לחיות בר המטפל בחיות בר פצועות ושיקומן, עד להשבתן לטבע. איפה? בספארי ברמת גן. מה מחפשים? מתנדבים מעל גיל 18 לסיוע לקיפודים מאושפזים יחד עם צוות המקום. המתנדבים מסייעים בניקיון של תאי האשפוז של הקיפודים, החלפת המצע שלהם (עבודה עם קש), הכנת ומתן אוכל, ניקיון סביבת העבודה וכו'. מתי? אחת לשבוע בימי א'-ש', בין השעות 07:30-11:30. למי לפנות? ללירז במייל: hospital@safari.co.il.

התנדבות באזור הדרום:

מי? סיירת ההורים אשדוד - קבוצת הורים מתנדבים, המסיירים בסופי שבוע ובחופשות מערכת החינוך במוקדי הבילוי של בני הנוער, ובכך מגבירים את הנוכחות ההורית והבולטות במקומות הללו, תוך שיתוף פעולה מלא ומתואם עם גורמי האכיפה בעיר. איפה? אשדוד. מה מחפשים? מתנדבים למפגש לילי וסיוע לבני נוער. ההתנדבות כוללת הגעה לפארקים ציבוריים ומקומות מפגש של בני נוער באשדוד, פגישה עם בני הנוער, ניהול שיחה עימם על נושאים רבים ומגוונים, בהם: שתיית אלכוהול, שימוש בחומרים פסיכו אקטיביים, אלימות, ושיחות פתוחות מלב אל לב. מתי? ימי ה', בין השעות 20:30–24:00 ובאירועים גדולים שונים. למי לפנות? למשה במייל: moshez@hrashut.org.il.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.