עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? תכנית "יחידת סגולה" הוקמה ביוזמת המשרד לשוויון חברתי ומופעלת בשיתוף עם בתי חולים ב-18 יחידות בכל הארץ שמטרתן היא לספק מידע לאזרחים ותיקים המאושפזים בבתי חולים ולמשפחותיהם על זכויות הבריאות להן הם עשויים להיות זכאים לאור מצבם הבריאותי ובעקבות האשפוז. איפה? בתי חולים שונים בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 24 ומעלה, לביצוע שיחות טלפוניות יזומות למאושפזים שאותרו מראש במחלקות השונות כדי ליידע ולסייע להם בהנגשה זכויותיהם השונות, כגון: גמלת סיעוד, טיפול רפואי בבית, זכויות לניצולי שואה, קופות החולים ועובדים זרים ועוד. מתי? בימי א'-ה', פעם או פעמיים בשבוע לשלוש שעות. למי לפנות? לזוהרה במייל: zoharac@mse.gov.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? "עמך" - עמותה ללא מטרות רווח המתמודדת באופן ייחודי עם צרכים נפשיים וחברתיים של ניצולי השואה ובני משפחותיהם. איפה? נהריה. מה מחפשים? מתנדבים לחונכות אישית וליווי ניצולי שואה, באמצעות הגעה לביתם, בילוי משותף, שיחה, משחק, יציאה לטיול וכו'. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לנרדה במייל: amcha_naharya@amcha.org.

התנדבות באזור השרון:

מי? חוות "קרן אור" היא חווה שיקומית הדדית, המסייעת לבעלי החיים ולבני האדם הזקוקים לה. איפה? בית ברל. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע בעבודות שונות. ההתנדבות כוללת הגעה לחווה ומתן סיוע לצוות המקום באמצעות עזרה בעבודות החווה, ניקיון מתחמי החיות, האכלה, טיפול, בנייה ועוד. העבודה בחווה היא עבודה פיזית, ופועלת על בסיס ניקיונות והאכלה במתחמי החיות והחווה בכלל. מתי? ימי ראשון עד שבת, בשעות הבוקר והצהריים. למי לפנות? למירב במייל: info@kerenorfarm.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת "ש.ק.ל בת-ים" שמה לעצמה למטרה לפתח שירותים קהילתיים עבור אוכלוסיות בעלות צרכים מיוחדים, קשישים ונוער בסיכון. איפה? בת-ים. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18+ עם ובלי ניסיון מקצועי להעברת פעילויות במגוון תחומים, כגון: תאטרון, ספורט, הרצאות מגוונות ומותאמות ועוד. בנוסף, ניתן גם להצטרף לאחת הפעילויות הקיימות וללוות את הדיירים. מתי? אחת לשבוע, בימים ושעות גמישים. בהתחייבות לחצי שנה. למי לפנות? לשרה במייל: sarajob1984@gmail.com.
מי? עמותת "אור לתקווה" פועלת לשילוב עולים בקהילה הישראלית, במסגרת מטרה זו פועלים גני הילדים שמטרתם לתת מסגרת לילדים שהוריהם עובדים במשרות תובעניות. איפה? פתח-תקוה מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 25+ לטובת אינטרקציה ומשחקים עם ילדים בעברית, בדגש על הצורך להקניית שפה. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 13:00-16:00. בהתחייבות לשלושה חודשים. למי לפנות? לאולגה במייל: olga@orletikva.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? "בית הדר" הוא בית אבות סיעודי המציע למטופליו מסגרת מגורים איכותית ונוחה בשילוב עם כל השירותים הרפואיים הנחוצים. איפה? אשדוד. מה מחפשים? מתנדבים שיכולים להגיע למרכז ולסייע לצוות בבישול, בהגשת המזון לקשישים בחדר האוכל ובהאכלתם. מתי? ימי א'-ו' - לארוחת הבוקר (7:30), ארוחת הצהריים (12:00), ארוחת הערב (18:00). למי לפנות? לויקטוריה במייל: victoriam@bethadar.com.
  • למציאת התנדבות בהתאמה אישית לפי תחומי עניין, איזור מגורים ושעות פנאי, לחצו כאן.