בשיתוף עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון
הישראלים הם עם של מעשים טובים. למרות שביום יום לפעמים קל לשכוח, הרי שהישראלים עושים טוב, לרוב אפילו בלי לשים לב כי ישראלים הם קהילתיים מאד ומאד מעורבים. איך אנחנו יודעים? אמן החושים שימי אטיאס, יצא ליום ברחובות תל אביב, שם פגש ישראלים צעירים, להם עשה מבחן של קריאת מחשבות אמיתי הנוגע למעשים הטובים שעשו, לאו דווקא לכבוד יום המעשים הטובים ולא בגלל נוכחות המצלמות אלא רק בגלל שזה נראה להם טבעי ונכון.
ב-14 במרץ יצוין בישראל 'יום המעשים הטובים' זו השנה ה-17, תחת הסיסמה 'נעשה טוב יהיה טוב'. 'יום המעשים הטובים', מיזם הדגל של עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון, אותו יזמה שרי אריסון, יצוין באלפי פעילויות של התנדבות, של הרבה מאד ישראלים טובים, בכל רחבי הארץ.
אנחנו ביקשנו לדעת מה עושים הישראלים כל השנה. לכן, שימי אטיאס יצא לרחובות הכרך הגדול ופגש ישראלים מקריים, מהם ביקש שיספרו לו על מעשה טוב שעשה וניסה לנחש מה היה זה בדיוק. האם הצליח? כדאי לכם לראות את הסרטון כי יש שם דברים מצוינים אבל עולה ממנו גם עניין רציני מרכזי אמיתי – הישראלים עושים מעשים טובים בכל יום. קשה להם להסיט עיניים מעוולה, קשה להם לראות מישהו סובל והם בעיקר אקטיביים גם כבודדים, ממש כפי שהם מתנדבים בשמחה, באמצעות עמותה או דרך מקום העבודה.
3 צפייה בגלריה
יום מעשים טובים 2023 שימי אטיאס אומן חושים משאל רחוב
יום מעשים טובים 2023 שימי אטיאס אומן חושים משאל רחוב
אטיאס מבקש מהמרואיינות לספר על מעשה טוב
מה חשף שימי? לאחד גילה שעזר לחבר, אצל השני גילה שקנה ארוחה להומלס ואצל אחרות, שחילקו מזון לנזקקים. שווה לראות כמה אנשים טובים נקרו על דרכו וכמה טוב הם עשו.
3 צפייה בגלריה
יום מעשים טובים 2023 שימי אטיאס אומן חושים משאל רחוב
יום מעשים טובים 2023 שימי אטיאס אומן חושים משאל רחוב
ומוכיח שידע מראש מה יגידו!!
"לכל אחת ואחד יש את האמת שלו. ביום מעשים טובים השנה בואו נשים את הדגש על לחשוב טוב, לדבר טוב ולעשות טוב. עם אהבת חינם ואחריות אישית אפשר לגשר ולממש את הטוב", אומרת שרי אריסון, יוזמת 'יום המעשים הטובים', שמהווה, מדי שנה, שיא לפעילות שנתית של עמותת "רוח טובה", שמאפשרת התאמה של התנדבות אישית ולכל מטרה.
בשנה שעברה, השתתפו יותר מ-2 מיליון ישראלים בהתנדבויות היום הזה וכמעט כל הרשויות המקומיות השתתפו בו. כאן לא נעצרה תנופת ההתנדבות ומה שהחל כיום מעשים טובים בישראל, חצה במשך השנים את הים ומיליוני בני אדם מ-110 מדינות כבר השתתפו בו.
יום מעשים טובים חוזר ב-14 במרץ, עם כל הדרכים לעשות טוב. היכנסו לאתר יום מעשים טובים ומצאו את הדרך שלכם להשתתף. נעשה טוב, יהיה טוב. יום מעשים טובים מנוהל על ידי עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, המציעה מגוון דרכים לעשות טוב ולהתנדב לאורך כל השנה.
בשיתוף עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון