עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? התנועה למאבק באנטישמיות ברשת פועלת להסרת שנאה ואנטישמיות במגוון שפות ורשתות חברתיות, באמצעות הכשרת מתנדבים מכל רחבי העולם. איפה? בכל הארץ, מבית המתנדב. מה מחפשים? מתנדבים עם ידיעת קרוא וכתוב בשפה זרה לסיוע בניטור ודיווח על תכנים אנטישמיים. בנוסף, דרושים מתנדבים לניהול המדיה החברתית של העמותה, עיצוב גרפי, ניהול אתר וורדפרס כתיבת תכנים חינוכיים, קידום סדנאות לבתי ספר ועוד. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? דריה במייל: volunteers@foantisemitism.org.
מי? תנועת של"מ - שרות לאומי למבוגר, הפונה למי שפורש ממעגל העבודה ומציעה לו להשתלב במגוון תחומי עשייה התנדבותיים בקהילה. איפה? בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 45 ומעלה, לקיום שיחות ומפגשים עם עולים חדשים לתרגול השפה העברית. ההתנדבות כוללת מפגשים אישיים וקבוצתיים, ניהול שיח עם העולה וכדומה, באופן פרונטלי או מקוון מהבית. מתי? אחת לשבוע למשך כשעה, בימים ושעות גמישים. למי לפנות? לרונית במייל: ravivr1@bezeqint.net.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת כוונים פעולת למען קידום אנשים בעלי צרכים מיוחדים מתוך עידוד עצמאות ומעורבות בקהילה. איפה? נהריה. מה מחפשים? מתנדבים עם ניסיון בצילום לצורך צילום ותיעוד אנשים בעלי צרכים מיוחדים בדירות ופעילויות של העמותה. מתי? בימים ושעות גמישים. למי לפנות? לאיריס במייל: iris@kvn.org.il.

התנדבות באזור המרכז:

מי? העמותה לילדים בסיכון מפעילה מעונות יום שיקומיים לילדים בגיל הרך על הספקטרום האוטיסטי בגילאי שנתיים-שלוש. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים מגיל 18+ לסיוע לצוות המעון וליווי של הילדים, תוך סיוע לצוות בתפעול המעון היומיומי, ישיבה ומשחק, טיפול בילדים וכו'. מתי? ימים א'-ה' בין השעות 8:00-13:00 ובימי ו' בין השעות 8:00 – 12:00, לכמה שעות שבועיות. למי לפנות? ליפעת במייל: shinaryifat@gmail.com
מי? פורום נשים א.נשים בראש העין מהווה מקור עשייה ופעילות להשפעה על צביון העיר כקהילה רב-תרבותית ושוויונית, המאפשרת ביטוי לקול נשי אישי וקבוצתי. איפה? ראש העין. מה מחפשים? מתנדבות ללימוד השפה העברית והעצמת נשים מהקהילה האתיופית, ע"י יצירת קשר אישי עם האישה והקניית כלים בשפה העברית. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לטליה במייל: nashimrh@gmail.com.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? ארגון "דור לדור" - ארגון חברתי השם לעצמו למטרה לגשר על הנתק שנוצר בחברה הישראלית בין הדור הצעיר, לדור הוותיק. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבים לעזרה בפניות שונות של הקשישים בעיר - סיוע בתיקונים קלים בביתו של הקשיש, סיוע טכנולוגי, ליווי לבדיקות ותורים רפואיים או הפגת בדידות וביקור הקשיש. מתי? ימים ושעות משתנים, לפי הצורך. למי לפנות? למוריה במייל: moriat@dorldor.org.il.

התנדבות באזור הדרום:

מי? עמותת "אח בוגר אחות בוגרת ישראל" באזור הדרום פועלת להעצמת ילדים ונוער הזקוקים לקשר אישי ומשמעותי עם אח בוגר. איפה? דימונה, שדרות, באר שבע ואשדוד. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18+ לחונכות אישית וחברתית לילדים ובני נוער, באמצעות קיום מפגשים שבועיים עם "האח/ות הצעיר/ה", יצירת קשר מכיל ומשמעותי ושימוש אוזן קשבת. מתי? לשעתיים שבועיות, בימים ושעות גמישים בהתאם לנוחות המתנדב. למי לפנות? ליעל במייל: byael@bbbs.org.il.
להתנדבויות נוספות היכנסו לאתר רוח טובה.