בשיתוף עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון
לקראת יום מעשים טובים שיתקיים ב-19 במרץ, הפגשנו בחוות בן שלום את האלופה האולימפית וזוכת מדלית הזהב באולימפיאדת טוקיו 2020, לינוי אשרם עם ירדן נוסבאום, הלוא הוא הבלוגר שמאחורי "בטטת כורסה", שמלהיט את חובבי הריאליטי בישראל. השניים עקרו עשבים, קטפו, סידרו וארזו תותים, והכל כחלק מהעזרה הכה נחוצה לחקלאי ישראל בימים אלה.
השניים החלו את יומם בפגישה עם טל, מחוות בן שלום, שסיפר להם על גידולי החווה – תפוחי אדמה, בוטנים, קולרבי, בטטות וגם תותים. לינוי וירדן קטפו בעדינות רבה את התותים ועל הדרך (איך לא?) גם טעמו כמה.
ירדן שיתף את לינוי בתחילת הדרך שלו, כשבתקופת הקורונה, בעודו יושב וצופה בבית בסדרות וסרטים, הוא הבין שיש לו הרבה מה לומר וייסד את "בטטת כורסה", שמאז התרחב לבלוג שוקק ריאליטי ועמודי רשתות חברתיות פעילים.
לינוי מצידה סיפרה לו, שמבחינתה הכל החל כשהייתה ילדה פעילה ואנרגטית. מתוך כוונה להוציא מרץ, היא החלה לנסות את כל ענפי הספורט, גם כדורגל וכדורסל, אבל מה שמשך אותה יותר מכל, היה ענף ההתעמלות. איזה מזל היה לכולנו.
2 צפייה בגלריה
לינוי אשרם, ירדן נוסבאום, יום מעשים טובים
לינוי אשרם, ירדן נוסבאום, יום מעשים טובים
לינוי אשרם וירדן נוסבאום מתנדבים
(צילום: חגי דקל)
השניים מילאו ארגזים בתותים בשלים אבל גם להם וגם לנו ברור שהחווה הענקית הזו צריכה עוד עזרה ביום מעשים טובים עוד המוני אנשים, שילקטו ויארזו גם הם. "בזמן המלחמה היה צורך בהרבה מאד מתנדבים לענף החקלאות שנפגע", הסביר ירדן ולינוי השלימה את דבריו וסיפרה שבדיוק אז התגלה עם ישראל במלוא יופיו והתנדב כמה שרק היה צריך. "דווקא ברגעים הכי קשים עם ישראל מתאחד בשיא טובו", הסכימו השניים.
זה היום בשנה שמאפשר לכל אחד להרבות טוב
'יום מעשים טובים', אירוע השיא של עמותת 'רוח טובה' מקבוצת אריסון, יתקיים השנה ב-19 במרץ ויציין את השנה ה-18 שלו. המסר המלווה את פעילות יום מעשים טובים השנה הוא 'מאוחדים בטוב'.
הרעיון מאחורי 'יום מעשים טובים', שיזמה אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, הוא הקריאה לכל אחת ואחד מאיתנו לעשות מעשה טוב. "מאז ומתמיד הרעיון של היום הזה היה לשים זרקור על עשיית הטוב, כדי לחבר את מעגלי הטוב ולהעצים את האור בעולם - וכך נעשה גם השנה בהשתתפות מיליוני בני אדם ב-115 מדינות. אני מאמינה כי אם נחשוב טוב, נדבר טוב נעשה טוב ונשמור על היחד – העולם שלנו יהיה טוב יותר", אומרת אריסון.
העמותה מציעה מגוון אפשרויות התנדבות בהתאמה אישית בכל יום בשנה. בשנת 2023 ותחילת השנה הנוכחית, ההתנדבות של הציבור הישראלי הגיעה לשיא חסר תקדים. רק בחודש אוקטובר האחרון, על רקע המצב, מספר המתנדבים החדשים של העמותה עלה ב-300% מהחודש המקביל שנה קודם.
2 צפייה בגלריה
לינוי אשרם, ירדן נוסבאום
לינוי אשרם, ירדן נוסבאום
(צילום: חגי דקל)
רוצים להשתתף? היכנסו לאתר יום מעשים טובים ובחרו את הדרך שלכם לעשות טוב
בשיתוף עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון
פורסם לראשונה: 09:55, 04.03.24