עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? מיזם 'טעימא' הפועל למען חיילי וחיילות צה"ל. איפה? במטבחי המוצבים והיחידות הצבאיות בכל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים שיגיעו למטבחי המוצבים והיחידות ולסייע בבישול ארוחות טעימות ומזינות לחיילים ולחיילות. מתי? בכל ימי השבוע, בין השעות 07:00-14:00 בהתחייבות למספר פעמים באופן קבוע (מינימום פעמיים בחודש). למי לפנות? למאיה במייל: mitnadvim457@mail.idf.il.
מי? עמותת אהב"ה נותנת מענה לילדים עם צרכים מיוחדים ובני משפחותיהם. איפה? כל הארץ. מה מחפשים? מתנדבים רציניים בגילאי 17 ומעלה עם יכולת התחייבות, לפרויקט של חונכות וליווי אישי לילדים עם צרכים מיוחדים כגון אוטיזם, שיתוק מוחין, מוגבלות שכלית ועוד. המתנדבים מגיעים לבית הילדים, יוצרים איתם קשר אישי, מסייעים בשיעורי הבית, משחקים יחד, יוצאים לטיול וכו'. מתי? ימי א'-ה' בין השעות 16:00-20:00, לשעה וחצי שבועיות. בהתחייבות לחצי שנה. למי לפנות? לחן במייל: ahavaoffice@gmail.com.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת אנוש מספקת לאנשים המתמודדים עם מגבלה נפשית ובני משפחותיהם מגוון שירותים בתחומי הדיור, התעסוקה, החברה ומרכזי יעוץ ותמיכה, המבטיחים שיקום מיטבי ומובילים להשתלבותם בקהילה. איפה? חיפה. מה מחפשים? מתנדבים להעברת הרצאה, הפעלה או חוג לנפגעי נפש במועדון החברתי שמפעילה העמותה. ההתנדבות כוללת הגעה למרכז והעברת הרצאה, הפעלה או חוג בתחומים כגון: רפואה, העצמה, תקשורת בין אישית, טיולים בעולם, אקטואליה, מחשבים, שפות, נגינה, ספורט, מוזיקה, אמנות, יצירה ועוד. מתי? ימי א'-ה' בין השעות 8:00-12:00 או 15:00-19:00, לשעה לפחות. למי לפנות? ליובל במייל: yuval.w@enosh.org.il.

התנדבות באזור ירושלים:

מי? המרכז לקהילה האפריקאית היא עמותה הפועלת לקידום זכויותיהם ורווחתם של מבקשי המקלט בבירה ומפעילה מגוון שירותים ותוכניות עבורם. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבות בעלות רקע מקצועי בתפירה ללימוד תפירה לנשים מבקשות מקלט שיסייעו בפתיחת המקום לפני הפעילות, העברת שיעור תפירה בשבוע, סיוע בניהול וגיוס התלמידות יחד עם מנהלת הפרויקט, סיוע בימי מכירת מוצרים שהתלמידות הכינו ועוד. מתי? ארבע פעמים בשבוע בימים ושעות גמישים, במשך שעתיים בכל פעם. בהתחייבות לחצי שנה. למי לפנות? לשירה במייל: volunteers.jacc@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? ארגון "אמיצים" הוא עמותה רשומה, שמטרתה לתמוך במשפחות צעירות שחוו פטירה של אחד מההורים בנסיבות אזרחיות (מחלות, תאונות, התאבדויות) ונשארו עם ילדים קטנים. איפה? פתח תקווה. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע כללי ותפעול שוטף של המועדון, שנועד להוות עוגן למשפחות ולסייע בבניית קהילה תומכת ומעצימה וקבוצת שווים למשפחות היתומים. ההתנדבות כוללת סיוע כללי לצוות המועדון, משחקים ויצירה עם היתומים, עזרה בהכנת ארוחת ערב, עזרה טכנית בתפעול המועדון וכדומה. מתי? אחת לשבוע בימי ב', בין השעות 16:00-20:00. בהתחייבות לשנה. למי לפנות? ללימור במייל: pt@amitsim.org.

התנדבות באזור הדרום:

מי? תוכנית גמל"א של דרור בתי חינוך היא תוכנית ארצית, שבמסגרתה מסייעים בהתנדבות לילדים ונוער במצבי סיכון מקרב כלל האוכלוסייה. איפה? יבנה. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 18+ לסיוע ביתי לילדים בגילאי בית ספר. המתנדבים מגיעים לבית הילד או לבית הספר בו הוא לומד ומסייעים לו באמצעות ליווי הילדים בלמידה, חונכות אישית, שיחות וליווי הילדים וכו'. מתי? ימי א'-ה', בשעות אחר הצהריים. למי לפנות? לגבריאלה במייל: gabbygrad@gmail.com.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.