בשיתוף עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון
לקראת יום מעשים טובים שיתקיים ב-19 במרץ, הפגשנו את ליאת לוי-קופלמן, מחברת רבי מכר, יזמית ומרצה, ואת מייסדת 'דוס סלבס' סימי הרשקופ. שתיהן הגיעו למתחם של עמותת 'טל חיים' בפתח תקווה כדי להתנדב באריזת משלוחי מנות וסלי מזון.

כמו שאתם יכולים לראות, הכימיה בין ליאת וסימי הייתה ברורה מהרגע הראשון! שתי הנשים המקסימות ניגשו ישר למשימה ונפגשו עם נורית, סמנכ"לית עמותת 'טל חיים', שסיפרה להם כי העמותה מחלקת סלי מזון ל-600 משפחות בפתח תקווה כל שבוע.
מעבר לכך, נורית הבטיחה להן שהן באו לעבוד קשה, וקיימה את ההבטחה – יחד עם המתנדבות המסורות של העמותה, אשר אורזות 15,000 משלוחי מנות בשנה, ליאת וסימי ארזו בתור התחלה משלוחי מנות לפורים, שיימכרו לקהל הרחב וכל הכנסה ממכירתם תושקע ברכישת סלי מזון לפסח למשפחות נזקקות.
2 צפייה בגלריה
ליאת לוי-קופלמן סימי הרשקופ
ליאת לוי-קופלמן סימי הרשקופ
ליאת לוי-קופלמן וסימי הרשקופ
(צילום: עוז מועלם)
במקביל לאריזות ולהכנת משלוחי המנות, סימי סיפרה לליאת על 'דוסלבס', הדף הלוהט של המגזר החרדי, אשר לו לא פחות מ-114,000 עוקבים באינסטגרם ו-24,700 עוקבים בטיקטוק. סימי סיפרה כי המטרה של הדף היא להראות את הצד היפה במגזר, "להראות שאנחנו לא מה שחושבים עלינו. להגן על הציבור שלי".
"הייתי ילדה מאוד לא מקובלת. עם השנים איבדתי אמון בבני אדם. רציתי לפתח לעצמי דמות, בהתחלה אף אחד לא ידע שאני עומדת מאחורי עמוד 'דוס סלבס'", משתפת סימי. "אמרתי לעצמי שאם אהיה דמות, אולי אנשים יתחברו לדמות. לא ציפיתי שזה יגיע לאן שזה הגיע. התחלתי לקבל כל-כך הרבה אהבה. עכשיו אני חולמת לעשות יוזמות כדי שעוד ילדים לא יעברו את מה שעברתי".
לאחר שסימי וליאת סיימו את שלב אריזת משלוחי המנות בהצלחה, הן עברו לארוז סלי מזון. הן סיכמו שהייתה חוויה מספקת ומרגשת, והתכוננו לשלב האחרון של חלוקת סלי המזון למשפחות.
2 צפייה בגלריה
ליאת לוי-קופלמן סימי הרשקופ
ליאת לוי-קופלמן סימי הרשקופ
ליאת לוי-קופלמן וסימי הרשקופ עם מתנדבות עמותת 'טל חיים'
(צילום: עוז מועלם)
כל אחד יכול לעשות מעשה טוב ולהיות חלק משינוי גדול
'יום מעשים טובים', אירוע השיא של עמותת 'רוח טובה' מקבוצת אריסון, יתקיים השנה ב-19 במרץ ויציין את השנה ה-18 שלו. המסר המלווה את פעילות יום מעשים טובים השנה הוא 'מאוחדים בטוב'.
הרעיון מאחורי 'יום מעשים טובים', שיזמה אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, הוא הקריאה לכל אחת ואחד מאיתנו לעשות מעשה טוב, לא משנה אם קטן או גדול, כל אחד לפי היכולת ונטיית הלב שלו, מתוך מטרה ליצור שינוי חיובי גדול. "ביום מעשים טובים בואו נשים את הדגש על לחשוב טוב, לדבר טוב ולעשות טוב. עם אהבת חינם, אחריות אישית ושמירה על היחד - אפשר לגשר ולממש את הטוב". אומרת אריסון.
העמותה מציעה מגוון אפשרויות התנדבות בהתאמה אישית בכל יום בשנה. בעמותה מספרים כי בשנת 2023 ותחילת השנה הנוכחית ההתנדבות של הציבור הישראלי הגיעה לשיא חסר תקדים. רק בחודש אוקטובר האחרון, על רקע המצב, מספר המתנדבים החדשים של העמותה עלה ב-300% מהחודש המקביל שנה קודם.
רוצים להשתתף? היכנסו לאתר יום מעשים טובים ובחרו את הדרך שלכם לעשות טוב
בשיתוף עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון