בשיתוף עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון
הוא אחד החגים השמחים ביותר שיש לנו, אבל לא לכל הילדים יש תחפושת לפורים: זו השנה השנייה שבה עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון וארגון "פתחון לב", משתפות פעולה לטובת מיזם ארצי לאיסוף ותרומות תחפושות. בשנה שחלפה, עמותת "רוח טובה" הצליחה לרתום למעלה מ-100 חברות עסקיות ברחבי הארץ, ובעזרתן לאסוף מאות רבות של תחפושות שחולקו לילדים ולמשפחות מעוטות יכולת.
במסגרת זו, החלו ב"רוח טובה" לקרוא לחברות ולארגונים עסקיים להצטרף לפרויקט ולהקים בעזרת עובדיהם מערך לאיסוף תחפושות, שאינן בשימוש, ולבצע מיון, אריזה ושינוע של התחפושות לשלוש נקודות החלוקה של ארגון "פתחון לב", כדי שאלה ייתרמו למשפחות ולילדים לקראת חג הפורים שבפתח.
2 צפייה בגלריה
(צילום: באדיבות עמותת "רוח טובה")

לדברי עידו לוטן, מנכ"ל עמותת "רוח טובה": "אנו מאמינים כי גם השנה, למרות התקופה שאנו עוברים, נצליח לגייס ולרתום חברות למהלך. גם הסמיכות של חג הפורים ל'יום מעשים טובים', מביא איתו הזדמנות לבנות לארגונים ולחברות פלטפורמה של עשיית טוב למען ילדים ומשפחות נזקקות. וכעמותה שמטרתה היא חיבור בין ארגונים ואנשים פרטיים שרוצים להתנדב, לבין עמותות המחפשות מתנדבים לאורך כל השנה - פרויקט 'מחפשים את הטוב' יוצר חיבור המעניק ערך זה לשני צדדים".
אלי כהן, מנכ"ל ארגון "פתחון-לב", מוסיף: "מרגש מאוד לקחת חלק ביוזמה הברוכה שעמותת 'רוח טובה' מובילה, פרויקט שכל כולו יוזמה רגשית וחברתית. אני שמח שבחג הפורים, בימים שאינם פשוטים למשפחות רבות בישראל, יש לנו הזכות לקחת חלק במיזם זה זו השנה השנייה, להביא מעט שמחה וחיוך לפניהם של משפחות וילדים. מי ייתן ונמשיך לשמח ביחד גם בימי שגרה, לכל עם ישראל".
2 צפייה בגלריה
(צילום: Shuttertock)
בנוסף, במסגרת "יום מעשים טובים", שיתקיים השנה ביום שלישי (19 במרץ) בפעם ה-18, המוני ישראלים, רשויות מקומיות, חברות עסקיות ועוד רבים אחרים ייצאו לעשות טוב במגוון רחב של פעילויות - החל באריזות מזון, שיפוץ גינות ומבנים, הפעלות לילדים, ניקוי חופים ועוד.
בשיתוף עמותת "רוח טובה" מקבוצת אריסון