המהלך החברתי "עוברים משיימינג ל-FAMING" שתפס תאוצה בכל הארץ, זכה בתחרות ה-Booster של איגוד השיווק כמהלך הדיגיטלי שיצר אימפקט משמעותי.
מהלך ה-FAMING# התחיל לקראת יום המעשים הטובים, שיזמה אשת העסקים והפילנתרופית שרי אריסון, והתקיים בחודש מרץ האחרון (זו השנה ה-15 בישראל וביותר מ-100 מדינות בעולם) ובו מצאו דרך נוספת לרתום אנשים לעשות טוב, גם באונליין, ברשתות החברתיות ומהבית (במיוחד בשנת קורונה).
מטרת הקמפיין "עוברים מ-Shaming ל-Faming" הייתה לשנות את השיח בישראל לחיובי, ולהטמיע מונח חדש – "Faming" שמשמעותו לתת במה לדברים טובים, כקונטרה לתופעת ה-"Shaming" השכיחה ברשתות החברתיות.
צפו בנטע ברזילי עושה פיימינג בטיק טוק:
ועדת השופטים בתחרות ה-Booster של איגוד השיווק הישראלי, הגיעה למסקנה כי מהלך ה- Faming של רוח טובה מקבוצת אריסון, זהו מהלך חברתי שעשה, בהשקעה קטנה יחסית, אימפקט גדול ושיח שיהדהד גם בעתיד.
"האתגר הגדול שלנו היה איך להעלות לתודעה כזה דבר, שבוע לפני בחירות בישראל, בשיא הסגר השלישי, כשכל השיח הציבורי עוסק בקורונה או בבחירות. דווקא העיתוי הזה נראה לנו מושלם למסר חזק שמובילה הבעלים של הקבוצה שרי אריסון: 'להאיר את הטוב', והוא אכן תפס במלוא העוצמה", מספר עידו לוטן, מנכ"ל עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון.
הרעיון,שהגה משרד הפרסום hapPpy, תפס תאוצה והפך ויראלי ברשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וטיק טוק) שם הופיעו למעלה מ-15 מיליון תיוגים תחת המילה FAMING#.
צפו ברוסלינה רודנה מפרגנת לבית השאנטי:
עשרות ידוענים ביניהם בר רפאלי, אסי עזר, אופירה אסייג, נטע ברזילי, רוסלנה רודינה, נטלי דדון, גיא זוארץ, יעל בר זוהר ועוד רבים אחרים, העלו סרטונים בטיקטוק ובאינסטגרם כשהם עושים פיימינג לאנשים טובים ולסיפורים מרגשים.
מאות מותגים (כללית, שופרסל, האגיס, קרולינה למקה, וניליה, יטבתה ועוד), העלו את הגרסה השנונה והמצחיקה שלהם לפיימינג, ומאות ילדים חזרו הביתה וסיפרו להוריהם על מילה חדשה שלמדו היום בבית הספר (FAMING), לאחר שעברו מערך שיעור מבית "מהותי" שמזמין ילדים לעשות פיימינג לדמויות בחייהם.
צפו במשאל רחוב על פיימינג:
״אנחנו שמחים ונרגשים על הבחירה והזכייה במהלך הפיימינג, קמפיין שהציף את הרשת והמדיה בכל כך הרבה תוכן חיובי ופרגונים של מותגים, ארגונים ואנשים פרטיים שנענו ליוזמה". מסכמים כרמל כאמל אבוזלף ורפי טל מ-HapPpy.
יום מעשים טובים הוא יום שיא לפעילות שנתית של עמותת רוח טובה אותו יזמה שרי אריסון לפני 15 שנים, המציעה התנדבות בהתאמה אישית כל השנה.
1 צפייה בגלריה
האנשים שעומדים מאחורי קמפיין ה- faming
האנשים שעומדים מאחורי קמפיין ה- faming
האנשים שעומדים מאחורי קמפיין ה- faming

  • רוצים לפרגן? היכנסו לכאן ומצאו את כל הדרכים לעשות FAMING# לכולם.
בשיתוף עמותת רוח טובה