"הייתי מפקד כוח צלפים בגדוד 'נצח יהודה' וקצת אחרי שהשתחררתי, ישבתי בבית אצל אמא שלי בסלון עם הפסנתר והתחלתי לכתוב שיר. תוך כדי כתיבה שמעתי שהיה פיגוע", משחזר הזמר עומרי גורן (27) ומתייחס לפיגוע ירי שהתרחש ב-13.12.2018 בגבעת אסף שבבנימין, שבו נרצחו שני לוחמים בגדוד "נצח יהודה" של חטיבת כפיר: סמל יוֹבֵל מוריוסף ז"ל ורב-טוראי יוסף כהן ז"ל.
עמרי גורן ומיתר מוריוסף, אחותו של יוֹבֵל מוריוסף ז"ל, התארחו באולפן ynet שם ביצע גורן את השיר "מלך בשמיים". צפו:
"נצח יהודה זו משפחה אחת גדולה, וכך הכרתי את אחד מהחיילים, יוסף כהן ז"ל. באותם רגעים נזכרתי בכל האנשים שנרצחו וששכחנו אותם לאורך הדרך, והחלטתי להנציח אותם דרך השיר".
גורן, רווק ירושלמי שהתחיל את דרכו המוסיקלית כילד דתי המנגן על קלרינט, למד לנגן על גם גיטרה ופסנתר ובגיל 16 התחיל לכתוב ולהלחין שירים מקוריים. תוך כדי העבודה על השיר הלך גורן לבקר גם את משפחתו של יוֹבֵל מוריוסף ז"ל ויצר איתם קשר הדוק ומיוחד.
"עשינו שיעור תורה לזכרו של יוֹבֵל, עמרי ומאור המפיק הגיעו, והם ממש עשו לנו טוב בלב, זה היה מפגש מאוד מרגש וחיבור טבעי", מספרת מיתר מוריוסף, אחותו של יובל מוריוסף ז"ל ומתרגשת מההנצחה המיוחדת.
3 צפייה בגלריה
יובל מוריוסף ז"ל
יובל מוריוסף ז"ל
סמל יוֹבֵל מוריוסף ז"ל

3 צפייה בגלריה
יוסי כהן ז"ל
יוסי כהן ז"ל
יוסי כהן ז"ל
"שיר זה משהו שנשאר, לא משהו שיכול להיעלם, ויש לזה הרבה משמעות בשביל המשפחה. מאוד מאוד התרגשנו אתמול כשהשיר פורסם, שלחנו אותו לכל הקרובים שלנו, כולם מאוד התרגשו גם מהשיר עצמו ומההפקה וזו באמת הנצחה מוערכת שתישאר תמיד", היא מוסיפה.
במקביל מנהלת מוריוסף את עמותת "חסדי יוֹבֵל" שהקימה המשפחה ומסייעת לילדים עם צרכים מיוחדים ולמשפחות נזקקות.
3 צפייה בגלריה
עמרי גורן בצבא
עמרי גורן בצבא
"נזכרתי בכל האנשים שנרצחו וששכחנו אותם לאורך הדרך, והחלטתי להנציח אותם דרך השיר". עמרי גורן בצבא
גורן עובד כעת על אלבום בכורה בשם "זמרחוב" לקראת מופע שמתכנן להעלות בקיץ. תיזמון הוצאת שירו "מלך בשמיים", אמש (ג'), ביום בו התבצע הפיגוע ליד עלי, הוא מקרי ומצמרר. "פשוט צובט בלב לשמוע על ארבעה נרצחים בתחנת דלק", הוא מספר. "כאילו הכאב וכל הדבר הזה שנמצא שם בשיר, נכתב על כל האנשים שנרצחו ונרצחים עם השנים", מסכם גורן "בעזרת השם שיפסיק, ושיהיה לנו רק טוב במדינה הזאת, שלום ואהבה".