עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.
תודה,

התנדבות בכל הארץ:

מי? עמותת "חינוך לפסגות" פועלת לצמצום פערים חברתיים ע"י יצירת שוויון הזדמנויות ומוביליות חברתית לילדים, נוער וצעירים בעלי פוטנציאל למצוינות, המתגוררים בפריפריה החברתית והגאוגרפית בישראל. איפה? מרכזי העמותה בפריסה ארצית, בישובים: חצור הגלילית, טובא, זנגריה, כרמיאל, עכו, זרזיר, שיבלי, בסמת טבעון, בית שאן, חדרה, נתניה, תל אביב יפו, אור יהודה, לוד, רמלה, ירושלים, קריית גת, שגב שלום ובאר שבע. מה מחפשים? מתנדבים לתגבור לימודי קבוע לילדים ביסודי, חטיבה או תיכון. המתנדבים יגיעו לאחד ממרכזי המצוינות של העמותה ויעבירו תגבור פרטני/קבוצתי במקצועות שונים על פי צרכי החניך. בגילאי היסודי המיקוד הוא על מקצועות הליבה ובמרכזי התיכון בהכנה לבגרויות. מתי? ימים א', ב', ג' ו-ה' בין השעות 14:00-18:00. למי לפנות? למייל: volunteer@e4e.org.il.

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת גלבוע אוהבת חיות פועלת למען כלבים נטושים, ועוזרת בטיפול בהם. איפה? מושב מגדים, בסמוך לחיפה. מה מחפשים? מתנדבים לסיוע כללי לצוות המקום – בעיקר עזרה בטיפול, הוצאת, והאכלת הכלבים. מתי? ימים א'-ש', בין השעות 8:00-12:00 או 16:00-20:00. למי לפנות? לאניה במייל: avmostkov@gmail.com.

התנדבות באזור השרון:

מי? הוסטל משה דיין מהווה מסגרת לאנשים עם צרכים מיוחדים בגילאי 21-34 בתפקוד בינוני-גבוה. איפה? כפר סבא. מה מחפשים? אנשים יחידים או קבוצות להעברת הפעלה לצעירים עם צרכים מיוחדים. במסגרת ההתנדבות, מגיעים המתנדבים להוסטל ומעבירים סדנא או פעילות בכל נושא שעשוי לעניין את הדיירים, כגון: אומנות ויצירה, ספורט ותנועה, מוזיקה, משחקי חברה וכו'. מתי? ימים א'-ה', בין השעות 16:00-19:00. למי לפנות? לרז במייל: raz.g@b-e.org.il.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת נט"ל מעניקה סיוע ותמיכה נפשית לנפגעי טראומה על רקע טרור ומלחמה, ועוזרת להם להתמודד עם ה"פציעה השקופה" אותה הם נושאים ואינה נראית לעין. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים.ות מגיל 24+ לקווי הסיוע למען נפגעי פוסט-טראומה על רקע מלחמה וטרור. במסגרת ההתנדבות מגיע המתנדב לבית נט"ל שבתל אביב, מאייש את קו הסיוע ומעניק סיוע תמיכתי-רגשי למתמודדים וכן לבני משפחותיהם. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 8:00-24:00, וימי ו' בין השעות 8:00-16:00. למי לפנות? ללנה במייל: lenap@natal.org.il .
מי? עמותת כנפיים "כי באומנות אין מוגבלות" מפעילה מספר מרכזי אומנות ברחבי תל אביב עבור אמנים מצוינים, שהם גם מתמודדי נפש. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים.ות לסיוע באירוח וקבלת קהל בגלריה של העמותה. כחלק מההתנדבות, על המתנדב לדאוג לפתיחת ונעילת הגלריה, וידוא שהאורות דולקים והעבודות תקינות, קבלת קהל המגיע לגלריה, אירוח והסבר על העבודות במידת הצורך. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לאיתן במייל: eitan@kenafayim.org.

התנדבות באזור הדרום:

מי? היחידה לשיקום נפגעי סמים בבאר שבע פועלת למען המלחמה בסמים ואלכוהול ברמה העירונית, ופועלת לשיקום הנשים הנגמלות מסמים ומלווה אותם בתהליך השיקום, והיציאה לחיים העצמאיים. איפה? באר שבע. מה מחפשים? מתנדבות לחונכות אישית או קבוצתית לנשים בשיקום מהתמכרות לסמים או אלכוהול. ההתנדבות כוללת יצירת קשר אישי עם הנשים, מתן אוזן קשבת, והעברת הזמנים עמן בנעימים. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 18:00-20:00. למי לפנות? לשרון במייל: sharong2@br7.org.il.
מי? 'מועדון חרשים' פועל לשיפור איכות חייהם של אנשים חרשים, לקידום השוויון בינם לבין השומעים במדינת ישראל ולקידום תרבותם ושפתם. איפה? קריית גת. מה מחפשים? מתנדבים.ות להעברת הרצאה או סדנא בכל תחום מעניין ומעשיר לחברי המועדון, כגון: היסטוריה, ידע עולם, קסמים וכדומה. בזמן העברת ההרצאה נמצא מתורגמן המעביר הכל בשפת הסימנים. מתי? ימי א' -ה', בין השעות 18:30-21:30. למי לפנות? לרויטל במייל: revital662@walla.com.