עמותת רוח טובה מקבוצת אריסון, מאגדת באתר אחד את מגוון אפשרויות ההתנדבות בישראל ועוזרת לכם למצוא התנדבות בהתאמה אישית. העמותה מחברת בין מתנדבים פרטיים ומתנדבים מחברות עסקיות לבין מקומות שזקוקים להם ונמצאת בקשר עם אלפי עמותות וכלל הרשויות המקומיות במטרה לעודד את ההתנדבות בישראל.

התנדבות בכל הארץ:

מי? נקודת ציון למורשת צה"ל מקדמת מורשת צה"ל באמצעים חינוכיים, חברתיים ודיגיטליים. איפה? תיכונים ברחבי הארץ. מה מחפשים? מתנדבים לחיזוק מורשת צה"ל בקרב תלמידי י"ב באמצעות ריכוז "אשכול" חינוכי וקידום הפרויקט בבתי ספר שונים - רעיון הפרויקט הוא שתלמידים יראיינו את בני משפחותיהם על אירוע מכונן בעת שירותם הצבאי ויעלו את הסרטון לפלטפורמה הדיגיטלית של העמותה. במעורבות התלמידים, הם יזכו להכיר מקרוב אחר מורשתם הצבאית בקרב משפחתם ויחשפו בנוגע לערכי משמעותיים במורשת צה"ל. מתי? ימי א'-ה', בשעות גמישות. למי לפנות? לרני במייל: ranib@nekudat-zion.org

התנדבות באזור הצפון:

מי? עמותת "שחרות" הוקמה על ידי קהילת שחר, קהילת צעירים החייה ביקנעם עילית, במטרה לפתח ולהפעיל תכניות מגוונות שמטרתן קידום וחיזוק הקהילתיות בעיר. איפה? יקנעם. מה מחפשים? מתנדבים אנשי כפיים ואנשי מקצוע לפרויקט "באלה הידיים". ההתנדבות כוללת מתן סיוע בתחזוקה ושיפוץ למשפחות וקשישים בביתם, מבנים וארגונים בקהילה בתחומים שונים, כגון תיקונים, שיפוצים שונים, חשמל, גינון ותקשורת. מתי? ימים ושעות גמישים. למי לפנות? לשושן במייל: shoshanbarkan@gmail.com.

התנדבות באזור המרכז:

מי? עמותת איל"ן מפעילה את בית חנה - מרכז יום הנותן מענה שיקומי, תעסוקתי וחברתי לאנשים עם מוגבלות פיזית בגילאי 21+. איפה? תל אביב-יפו. מה מחפשים? מתנדבים מגיל 16+ להעברת הפעלה/סדנא במקום. ההתנדבות כוללת הגעה למרכז, העברת סדנאות בתחומים שונים (לדוג': מוזיקה, קרמיקה, בישול, ספורט, שיעור אקטואליה וכו'), או הצטרפות לצוות המקום וסיוע בתפעול מרכז היום. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 09:00-14:00. באופן קבוע או חד פעמי. למי לפנות? לגיא במייל: guyi@ilan-israel.co.il.
מי? "מאמנים לחיים" - עמותה שמטרתה יצירת אפשרויות חדשות לבני נוער המתחנכים בפנימיות, בדגש על יוצאי אתיופיה. איפה? הכפר הירוק. מה מחפשים? מתנדבים לליווי אישי לנערים בפנימיית הכפר הירוק. ההתנדבות כוללת ליווי אישי אחד-על-אחד עם הנער/ה ומתן תמיכה וסיוע רגשי. מתי? אחת לשבוע בימים ושעות גמישים, למשך כשעתיים. בנוסף, מתקיים גם מפגש קבוצתי אחת לחודש/חודשיים של כלל המתנדבים. בהתחייבות לשנה. למי לפנות? לאיילה במייל: ayalabei1@gmail.com

התנדבות באזור ירושלים:

מי? "חוות אמיר" היא מרכז לרכיבה טיפולית, המסייעת לשיקום ילדים ובני נוער הסובלים מהפרעות התנהגותיות, מוגבלויות ופיגור שכלי ברמות שונות. איפה? ירושלים. מה מחפשים? מתנדבים מגיל 14 ומעלה לליווי וסיוע לילדים ונוער ברכיבה טיפולית. ההתנדבות כוללת הצטרפות למדריך המקצועי, מתן יחס אישי למטופל/ת וסיוע בפעילויות פיזיות, ממש כמו מדריכים לכל דבר. ההתנדבות מתקיימת באופן פרטני או קבוצתי. מתי? ימי ראשון, שני, שלישי וחמישי בין השעות 16:00-20:00, ימי רביעי בין השעות 9:00-20:00, או ימי שישי עד שעה לפני כניסת שבת. בהתחייבות לשלושה חודשים. למי לפנות? לרוני במיייל: ronimimramr@walla.com.

התנדבות באזור הדרום:

מי? עמותת "מרפא לנפש" מציעה שירותי שיקום מקצועיים באמצעות עשרים ואחת מסגרות שיקום, ומפעילה את הוסטל "יפה נוף" באשקלון. איפה? אשקלון. מה מחפשים? מתנדבים בגילאי 20 ומעלה להעברת הפעלות לנפגעי נפש בני 50+. ההתנדבות כוללת הגעה להוסטל והעברת הפעלה בנושאים שונים, כגון: משחקי חברה, אומנות, ספורט, מוזיקה וכו'. מתי? ימי א'-ה', בין השעות 14:00-18:00, לשעה באופן חד פעמי או מתמשך. למי לפנות? לרחל במייל: y.nof@marpeh.co.
  • לחיפוש התנדבות נוספת באזורכם היכנסו לאתר רוח טובה.
  • עמותות המעוניינות להשתתף ביום מעשים טובים שיתקיים ב-14 במרץ, ולקבל מתנדבים לפרויקט, מוזמנות להירשם כאן.