ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט הגיע הבוקר (שני) לביקור במרכז החדש של עמותת 'עלה' - הרשת לטיפול וקידום ילדים ואנשים עם מוגבלויות, שהוקם בצפון בני ברק, ונפגש עם הילדים השוהים במקום. במהלך הביקור סקר בפניו יהודה מרמורשטיין, מנכ"ל ומייסד הרשת, את הפעילות של 'עלה', המעניקה רצף שירותים בתחום השיקום, הדיור והחינוך, לאנשים עם מוגבלויות בכל הרמות.
1 צפייה בגלריה
אהוד אולמרט ושרן ייני במרכז "עלה"
אהוד אולמרט ושרן ייני במרכז "עלה"
אהוד אולמרט ושרן ייני במרכז "עלה"
בביקור השתתף גם קפטן מכבי תל אביב בכדורגל, שרן ייני, שחתם על כדורגל לילדים ואמר: "התרגשתי מהילדים ומהחיוכים שלהם. שמעתי כי חלק מהילדים של 'עלה' משתלבים במסגרות רגילות וזה משמח מאוד. התרשמתי מהצוות הנפלא המטפל בילדים. מהיום אני ידיד חדש ונאמן של רשת עלה".
לדברי אולמרט, "אני מעריך מאוד את העבודה של רשת 'עלה' למען הילדים עם המוגבלויות. המרכז החדש הוא מופת של מסירות, התנדבות, נתינה וחמלה. האנשים ב'עלה' מעניקים חיים לילדים, הכל פה חדשני ומיוחד, הכל נעשה לטובת הילדים וזה מרגש מאוד".
רו"ח ראובן שיף, נשיא 'עלה', אמר כי הקמפוס החדש בבני ברק, המעניק שירותי חינוך ושיקום בפלטפורמה אקסטרנית למאות ילדים, המגיעים מדי בוקר מכ-50 רשויות מקומיות מחדרה ועד אשדוד, מהווה שינוי מהותי במערך הטיפול בילדים ואנשים עם מוגבלויות. "הבריכה ההידרותרפית החדשה ומרפאת השיניים הייחודית מהוות נדבך חשוב בסיוע גם לנפשם של הילדים, והושקעה בהן מחשבה רבה. רשת 'עלה' מתכננת גידול וצמיחה בכל הקשור לעזרה לאנשים עם מוגבלויות במרכז הרפואי השיקומי החדש, שאותו היא מקימה בימים אלה ברמלה".
מרמורשטיין, מנכ"ל ומייסד רשת 'עלה', הודה לאולמרט על היותו ידיד נאמן לאורך שנים רבות. לייני אמר מרמורשטיין: "אני מקווה שתמשיך להבקיע שערים ותקדיש אותם למען ילדי 'עלה'. שימחת וריגשת את כל הילדים שלנו".