3 צפייה בגלריה
מרים פרץ ועינת שרוף
מרים פרץ ועינת שרוף
עינת שרוף ומרים פרץ
(צילום: אמיר מאירי)
מרים פרץ ועינת שרוף גדלו באזור הדרום ואומרות כי "החום המשפחתי של הדרום הולך איתנו לכל מקום". שתיהן ייפגשו לשיחה על מחוזות ילדותן בוועידת הדרום של ynet, "ידיעות אחרונות" ו"ידיעות תקשורת".
פרץ, ששכלה את שני בניה הלוחמים, גדלה במעברה בבאר שבע. שרוף גדלה במושב חצב ליד קריית מלאכי, והיא בתו של בן-ציון חלפון ז"ל, שהיה חבר כנסת וסגן שר החקלאות. הן ידברו בוועידת "דרום עולה" שתתכנס ב-11 במאי בשדרות על הגעגועים לבית, על הזיכרונות, על התיישבות וערכים, ועל מה שהשתנה.
3 צפייה בגלריה
ועידת ידיעות אחרונות ו  - ynet  בנייני האומה ירושלים 2021
ועידת ידיעות אחרונות ו  - ynet  בנייני האומה ירושלים 2021
ישתתף בוועידה. פרופ' ציון חגי, יו"ר ההסתדרות הרפואית
(צילום: אלכס קולומויסקי)
אורח נוסף בוועידה הוא פרופ' ציון חגי, יו"ר ההסתדרות הרפואית, שידבר על ניהול רפואה בימי חירום.
קבוצת "ידיעות אחרונות", ynet ו"ידיעות תקשורת" יזמה את הוועידה שתוקדש ליישובי עוטף עזה והדרום לציון 20 שנה של מציאות מורכבת בצל ירי הרקטות, ותועבר בשידור חי ב-ynet.
בין הנושאים שיעלו: חוסן האזרחים שבחזית, ביטחון, צמיחה, חינוך, קהילה וחברה. הוועידה תביא אל סדר היום את מגוון ההיבטים של החיים תחת התרעת "צבע אדום". אל הבמה יגיעו תושבי העוטף והדרום וכן אנשי צבא, חברי כנסת, שרים ואישי ציבור שהם חלק מסיפורם של היישובים ושל אזור הדרום כולו.
את "דרום עולה" ינחה איש הרדיו דידי הררי. בפאנלים ישתתפו גם ראשי רשויות ובהם גדי ירקוני ממועצת אשכול, אלון דוידי משדרות, שי חג'ג' ממרחבים, אופיר ליבשטיין משער הנגב, תמיר עידאן משדות נגב ואיתמר רביבו מחוף אשקלון.