בשיתוף פתחון לב
היה זה לפני 12 ימים, כשידיעות אחרונות ו'פתחון-לב', יצאו בפרויקט המשותף "הלב בחזית" למען חיילות וחיילי החובה והמילואים, ותושבי עוטף ישראל ויישובי הדרום והצפון.
ההיענות שלכם הייתה לא פחות ממדהימה ומרגשת, ובזכות הירתמות כל אחת ואחד מכם שתרמו, הצליח הפרויקט לגייס את המשאבים באמצעותם אנחנו תומכים ומסייעים לרבים, ומצליחים להעלות חיוך על פניהם של רבים.
בחזית הצפונית והדרומית, באופקים, שדרות, אשקלון, בארי, זיקים, מפלסים ובכל יישובי העוטף, ביחידות החוד והעורף, בפיקודים, בכינוסי החיילים, בכל המקומות הללו היינו בשבועיים האחרונים, פגשנו את התושבים, את הלוחמים, שמענו את הסיפורים והבאנו מעצמנו ומכם – עבורם.
בזכותכם הצלחנו לספק למעלה מ-25,000 סלי מזון משפחתיים, 28 טון ציוד, בכללו ציוד טקטי ואפודים לחיילים, ציוד חורף וביגוד וציוד רפואי, 8,500 ערכות נוטרילון וחיתולים, כ-3,400 ערכות הגיינה לחיילים - ולא פחות מ-6,200 ארוחות מוכנות.

זמן לומר תודה

קבוצת ידיעות אחרונות ו'פתחון-לב' מבקשים לומר לכם תודה. תודה שאתם חלק מהפעילות הזו, תודה שאתם נותנים מעצמכם למען האחר. רק ביחד ננצח.
עובדי ומתנדבי 'פתחון-לב' עצרו לרגע היום כדי להראות לכם מה קורה מאחורי הקלעים של הפרויקט, לשתף אתכם, לומר תודה אישית גם מהם ולאחל לעם ישראל שבוע טוב ורגוע.
אנחנו ממשיכים בכל הכוח בפרויקט ומזמינים אתכם להמשיך ולתמוך במאמץ המלחמתי שהוא המאמץ של כולנו. רוצים להצטרף? לחצו כאן או חייגו לטלפון 5068*
בשיתוף פתחון לב
פורסם לראשונה: 21:15, 21.10.23