במרכז הלוגיסטי "פנטרי פקרס" של "אשל ירושלים" עובדים בשבועות האחרונים חיילים לצד מתנדבים למלא מארזי מתוקים והכנת ארוחות מזינות לטובת חולים ומבודדים.
"אנחנו קמים בבוקר ומגיעים לכאן למפעל אריזה", מספר סער וילנאי מפקד פלוגת אלון של פיקוד העורף. "אורזים חבילות ואז מחלקים את זה לכתובות של חולים ומבודדים ברחבי ירושלים".
צפו בסרטון שמציג את פעילות המרכז הלוגיסטי:

ר' שהחלימה מקרונה מספרת: "כשנכנסתי לבידוד לא ידעתי מה המשמעות אבל ככל שחלפו הימים הבנתי כמה מורכב המצב. העובדה שאת נעולה בבית במשך ימים ארוכים גורמת לחוסר אונים. כשבאחד הימים דפקו חיילים של פיקוד העורף עם אוכל וממתקים זה פשוט שינה את המצב הבריאותי שלי", היא מוסיפה.

2 צפייה בגלריה
במרכז הלוגיסטי
במרכז הלוגיסטי
במרכז הלוגיסטי
(אלי מנדלבאום)

"פתאום הרגשתי שלמישהו אכפת ממני, פתאום היה לי אוכל מוכן וממתקים. זאת הייתה נקודת האור בכל התקופה החשוכה הזאת ואין לי מילים להודות כל אלו שעמדו מאחורי הדבר הזה".
מנדי בלוי מנכ"ל אשל ירושלים מסביר: "בתקופה המורכבת הזו אנו מתמודדים במספר חזיתות. יש את בתי התמחוי שנסגרו ואנחנו מעבירים להם את האוכל עד הבית, יש לנו ניצולי שואה וקשישים שהיו באים לקחת ארוחות ועכשיו גם הם מקבלים עד לבית".

2 צפייה בגלריה
במרכז הלוגיסטי
במרכז הלוגיסטי
במרכז הלוגיסטי
(אלי מנדלבאום)

"בתוך כל זה ניתנו למעלה מ-10,000 מענים למשפחות חולי קורונה באזור ירושלים והמרכז", מוסיף בלוי. "הדבר הזה לא היה מתאפשר בלי שיתוף הפעולה בינינו לבין הרשויות המקומיות ופיקוד העורף מחוז מרכז, בפיקודו של אלוף משנה איתי לוי", הוא מרחיב.
סער מסכם :"במסגרת השת"פ ניתנו וניתנים מענים מידיים לחולי קורונה בסלי מזון ופנאי וארוחות מוכנות. מה שהתחיל כפיילוט קטן בירושלים התברר כהצלחה אדירה. שיתוף פעולה ייחודי בין עמותת אשל ירושלים לפיקוד העורף לטובת חולי ומבודדי הקורונה, אנחנו מסייעים לאזרחים שלא מפסיקים להודות לנו ואנחנו מרגישים משמעותיים".