איגוד השיווק הישראלי הודיע השבוע ללילי בן־עמי, פעילה חברתית ואחותה של מיכל סלה ז"ל, ולענת לב־אדלר, סופרת ועיתונאית בקבוצת "ידיעות אחרונות", על זכייתן באות הוקרה מיוחד שניתן השנה לראשונה. אות זה ניתן ביום האישה הישראלי כהצדעה על תרומתן המכריעה ופעילותן ללא פשרות במאמץ הלאומי להילחם באלימות כלפי נשים בישראל.
3 צפייה בגלריה
לילי בן עמי
לילי בן עמי
לילי בן עמי
לילי בן-עמי, שאחותה מיכל סלה ז"ל נרצחה על ידי בעלה, יזמה והקימה את העמותה "פורום מיכל סלה" למיגור אלימות כלפי נשים באמצעות פתרונות טכנולוגיים ובחשיבה מחוץ לקופסה, יחד עם דגש על אחריות ומודעות ציבורית רחבה לזיהוי הנורות האדומות לאלימות. העמותה עוסקת בהקמת מיזמים חדשניים וטכנולוגיים, בשעת חירום ולמניעה מראש.
3 צפייה בגלריה
מיכל סלה
מיכל סלה
מיכל סלה ז"ל
(באדיבות המשפחה)
ענת לב-אדלר היא עיתונאית, עורכת, סופרת ופובליציסטית ישראלית. לב-אדלר, עיתונאית וסופרת ותיקה, כותבת בשלושים השנים האחרונות בעיתון "ידיעות אחרונות" ומובילה מעל דפי העיתון את המאבק כנגד אלימות נשים בישראל באינספור כתבות, תחקירים וטורים העוסקים בעניין החשוב הזה. פעילותה תרמה רבות לשיח הגובר כנגד אלימות נשים בישראל.
3 צפייה בגלריה
ענת לב אדלר
ענת לב אדלר
ענת לב אדלר
"לילי בן-עמי וענת לב-אדלר העלו השנה לתודעה, כל אחת בתחומה, את המלחמה החשובה באלימות נגד נשים", מסבירה תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק, על ההחלטה.